dimecres, de desembre 09, 2009

Swim i inici preparació 2010

Bones.....

Torno a estar aqui, per fer-me basicament a la idea, que ja ha començat la preparació pel Half de Maig (23/5).... d'inici ja estic una mica nervios.. son moltes setmanes per endevant (23) i un preparació que comença suau, pero acaba realment dura...
Tot a començat i ja he fet una mica el "gamberro", dilluns que tocaba descansar, vam sortir amb en Juan a fer una mica de bici, al final van caure 65 kms i un port de muntanya (petitet, pero amb bones sensacions per primera vegada)....

Pel que fa a la piscina, realment estic molt content de com esta anant el tema de les piscines St Andreu, vaig començar amb un inici on ho portava justet, pero les series llargues i curtes de la Tania i en Xavier, estan donant els seus fruits.... a dia d'avui les meves marques son les seguents.-

100m.- 1'41''12'''
200m.- 3'42''

1500m.- 30'29''

Totes elles conseguides durant aquest més de novembre.. espero poguer anar baixant poc a poc, i sobretot el objectiu esta en baixar la marca de 1500 en uns 3 minuts de cara la nova temporada, seria un fantastic temps per la millora de cara al HALF...

Afegeixo una nova columna en la part dreta, on anire acumulant Kms en les tres disciplines fins el dia D de la prova...

3 comentaris:

Mario ha dit...

molt bé Albert..... molts bon temps per començar en natació!! A veure si em fan a mi un dia d'aquests uns testos.... a veure què surt!!

Mitja de Sitges.... aniràs??

ALBERT RUNNER ha dit...

Bones Mario,,,....

Sitges m'ho estic pensant... suposo que anire com a entreno...

Espero poguer-te veure aviat.

sandmannn ha dit...

Ei Albert m'alegro veure de nou activitat al teu blog,

Ànims pels (durs) objectius que t'has marcat i " a tope cn ellos".

Quan facis curses ja diràs i m'avises jeje.

Jo encara no m'he plantejat objectius però em pica el gusanillo i he sentit parlar que hi han una coseta que es diuen 6 hores en pista...