dilluns, de desembre 14, 2009

1era setmana entrenos

Tal com en els últims posts ja posava... comencen els entrenos de 30 setmanes preparatoris per al mig IM del mes de Maig.... el dia 7 de desembre ha sigut el dia d'inici del que per mi sera el primer pas cap al meu primer IM.....

Aquestes primeres setmanes son ben tranquiles, sense gaire més esforç que els de setmanes anteriors...però a mesura que avanci el tema, es convertira cada cop en mes dur... més hores a dedicar i moooolt més esforç setmanal ....

Com resumire aquesta primera setmana.... docns.. facil...

Swim.- 3h (5000m)
Bike.- 3h45' (85 km entre sortida setmanal i bici estatica)
Run.- 2h15' (24.5 kms)

Total.- 9h45'

De momento doblo 3 dies i faig només 1 unic dia de transició (dimecres) totes les altres dobles, son com em vinguin bé....

Estic molt content d'aquesta primera setmana com a sortit, com a anat.. els ritmes s'han de millorar molt, la bici i el running sobretot per arribar de bones maneres al mes de Maig, pero la tirada llarga de correr de 1h10'.... sense problema, aviat l'allargarem fins als 21 kms (preparatiu de la marató de BCN)...

Apa, ja tinc una primera setmana tancada i avui dilluns a descansar per començar demà a les 5.50 del mati la segona setmana.

4 comentaris:

Mario ha dit...

Hola Noi!

Al final entrenes sol? o t'has agafat míster?
..... mmm, Atletes de HIerro veritat?? Crec que ara he recordar unpost teu.....

Ánims!!!
PD: Casca molt la marató (sense voler fer temps) de cara a un triatló??

ALBERT RUNNER ha dit...

Bones Mario,

si si.. no tinc ningú qeu m'entreni, al final ho faig pel meu conte... amb el llibre clar..

La marató et deixa 1setmana i mijta que has d'entrenar a mig gas (despres d'acabarla)... pero fa temps em vaig plantejar qeu si volia fer IM.. tenia que fer 2 Maratons anys.. i de moment ho estic complint... encara que no surti a marca.. penso que es vital fer-ho...

Ciao

Trioscatlo ha dit...

No entrenas sol, que desde la pantalla del ordinador tots et recolzem, je,je,je ...Aquesta setmana es d'adaptació, quan comenci setmanes més dures si que necesitaràs més suport, anims i collons ...Anim

ALBERT RUNNER ha dit...

Sera dur... pero pot ser la puta bomba... a veure si et veig i xerrem una mica Oscar....
Gracies pels anims..