dijous, de gener 24, 2008

Entreno dijous 24 gener

Entreno perrero.....



Avui ha sigut un dia mooolt tranquil, despres de un bon dia de feina, he arrivat a casa i m'ha donat temps de tot, passejar tranquilament pel barri amb la marteta..... i despres una tiradeta curta i a ritme de marató , o sigui que una horeta a 5.45..... pedazo de relax.... i demà na de naaaaa (o sigui que no escriure)...

Poso al costat la tirada feta avui, més que res per anar provant com queda i que tal es veuen les coses que vaig possant (encara estic en proves)...por cierto Javi, acojonate que como ves ya llevo casi 850 km (el ritmo es bajo, lo se pero es el tema de la maratón)....

Una abraçada a tothom....

Per cert, Papa estic super content i orgullos de que també hagis entrat en el tema de correr, ni ke sigui per posar-te una mica en forma.... si tens ganes de fer alguna cursa, m'apuntare a fer-la junts...... Un petó guapo....