dilluns, de gener 21, 2008

Entreno dilluns 21 gener

Avui ha sigut una coseta força light (ja tocaba després de la pallisa de dissabte), he fet 40 minutets a ritme tranquilet (5.00 min/km) i despres he fet 40 piscines (de 25 m - total 1km), que millora la resistencia fisica i potser es una historia que en el proper objectiu me la prenc molt seriosament.

De manera que hem començat la setmaneta amb uns 8 km al voltant de Can Dragó, fàcil i planer, i que a més m'ha permes arrivar a superar la xifra de 800 km amb el nike + (diosss ke invento) un altre en parlo d'aquest tema (que es genial) - Javi comete esa.....

DIssabte ja que ho he citat, vaig fer 29 km amb 2 hores i 40 min, i vaig tenir molt bon final, vaig començar a rodar

10 primers km a 5.45
10 segons km a 5.40 (Mitja)
9 ultims km a 5.15

Fantastic, vaig acabar perfecte amb una mica de dolor a les cames pero poca cosa i avui recuperat del tot.
Rodar a ritme de marató i veure que estic tan bé m'ha fet pensar qeu tot l'entreno que he fet m'ha servit de molt.