dilluns, de gener 21, 2008

Marató 2008 BCN - 2 de març 2008

El meu primer objectiu per aquest 2008 ha sigut pensat i meditat durant un bon temps, ja que el repte de enfrontarse a una marató es un tema que porto pensant gairebé un any.

Aquest setembre i gracies a l'ànim de forces persones, entre les que destaco la meva parella (Marta, gracies guapa) i els meus colegues runners (Javi - esto va por tu rodilla y los puntos de ChampionChip // Dani, com ja saps ets la inspiració d'aquesta marató del 2008, veure't arrivar l'any passat al Pg de maria Cristina em va emocionar i vaig pensar, perque jo no puc fer-ho), vaig decidir (que coi) de passar a l'acció.
Amb l'ajuda d'Emilio Montagut (gracias EMILIO), varem muntar un pla d'entreno que començava ja fa mooolt de temps (Octubre 2007), on anavem incrementant els ritmes d'entreno, o sigui que estic en fase final d'entreno, queden només 6 setmanes (naaaaa keda naaaa).

Aquest primer pla d'entranment no el penjo ja que fa molt que l'estic seguint i em quedar realment poc per acabarlo, si algú te interes (potser es moooolt optimista que algú llegeixi el meu blog sense fer publicitat jo) i el vol, que deixi un comentari.

La veritat es que no m'ho pensaba però ara mateix em començo a sentir molt bé fisicament i mentalment (que penso a dia d'avui que es el pitjor de una marató).