dissabte, d’agost 30, 2008

Entreno divendres 29 d'Agost

Aprofitant que avui era dia de Vacances a Granollers, m'he aixecat ben ben doreta per a fer una tirada llarga, la intenció més que en Km era fer 3 horetes o una mica més a poguer ser....

M'he llevat ben dora, les 6 he menjat les dos barretes classiques i el platan que tan bé m'han funcionat casi sempre, he begut una mica... i auuu amb el cotxe cap a la Crta de les Aigues, per arribar allà sobre les 8 del matí.... ja hi havia forces cotxes allà estacionats (o sigui que ni de bon tros era jo el primer)
Vaig estirar i cap a les 8.20-8.30 començava a correr en direcció cerdanyola, la veritat es correr per aquests paratges es una verdadera meravella, la única pena es que estiguin tan lluny de casa.

Vaig anar fins a després del segon pont en 48', la tornada va ser igual (el ritme intentava ser el de la marató 5.40-6.00), un cop arribat al parking altre cop i begut el corresponent Iso (de Nutri Sport clar). vaig tornar a girar-me per fer un altre bon troç (ja portava uns 16-17 km), al mateix ritme vaig fer una anada i tornada de 37', fins on acaba la zona d'esfalt després del primer pont..

Total.- 2hores 58' i crec que entre 29 i 30 km.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostia nen!! Un entreno de PM. Continua aixi, pero sense cremar-te molt, i veuras com el dia de la marato disfrutaras molt.

Víctor Gutiérrez ha dit...

3 hores!!!! No vegis tio, estàs fet un toro! Avui he fet jo 1 h 50' i he acabt fos!
Ànims!!!