dimarts, d’agost 26, 2008

Formentera

Hem estat 5 dies a Formentera (que ha sentao como diosss....), he aprofitat aquests dies per fer una mica de natació a mar, (correr no m'ha donat temps, massa stress jajajaja)..

Primer dia a Ses Illetes vaig fer 1 hora justa (59.52'') i em vaig endur a l'últim minut una bona marca de medusa (tremenda picada em va fotre aquella mini-medusa marró)..

Segón dia a Cala Saona, van ser 39'

Em trobo molt a gust a l'aigua això em fa pensar que debutare directament en un Sprint i no passare a provar els Super-Sprints.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Super-sprint!!!!??? Sprint???? Debuta en un Ironman!!! jajajaja
Sort i vigila amb les meduses!!!

Anònim ha dit...

DEBUTAR EN UN IRONMAN jajajajjajaja tu estas com una cabra jajajajaja.. tu si ke vas al mig ironman i ho conseguiras...
una abraçada.