dilluns, de novembre 17, 2008

2ona Setmana amb en Hanrath

Comença a veure's una mica el tema de volum que farem durant aquestes primeres setmanes amb el entrenador. Us poso resum primer i despres explicacións

Dilluns.- Futbol
Dimarts.- 50' RS
Dimecres.- Descans
Dijous.- 70' RS-RA (que es van convertir en 10' RS / 55' RA / 5' RS)
Divendres.- Descans
Dissabte.- 20' RS i entreno divertit (va ser genial)
Diumenge (explico a sota).

Durant la setmana em vaig trobar francament bé, el dijous que era el dia més dur de la setmana, els ritmes començaven a ser una mica normalets (tot i que encara em trobo lluny del 100% de forma).
Dissabte, vaig aixecar-me a les 6 perque havia quedat amb la gemma del grup de corredors.cat d'entreno per anar a Ocata a entrenar amb el grup. Al arribar i desrpes de coneixer la majoria de la gent, vam fer l'entrenament, consistia en 20'RS i després jocs molt divertits però amb molt de cardio i sprints per la sorra de la platjeta. (durillo durillo)....

Diumenge.- va ser un dia dur... vaig aixecar-me dora perque en principi anava a provar per primera vegada amb en Rodri la nova bici (pinta increible), vam estar allà desde primera hora i vam donar-nos conte que faltaven les calas (diosss esto de no tener ni idea de bici me mata)... un cop vist que no podiem fer res de res, vam anar a correr, i vam fer
15'RS + 3 x 1km (a 4.30) + reste RS (total 1h15')
Per la nit la marta volia sortir a correr i em vaig tornar a aputnar, total uns altres 42' a ritmet maco.

Bona setmana, i la que entra es una mica més durilla.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Molt bé fiera!!! Com t'ho passes, eh!!!! jajajajaja
Pel tema de la bici, et passaré el telf. per un privat al forum!
Una abraçada company!!!
Crec que per la setmana vinent ja podré entrenar en plenes condicions. De moment, aquesta setmana encara suau.

Anònim ha dit...

No paras tio! Estas fet una fiera.
Ja tens bici?? Que cabr... :-)
Que callat t'ho tenies, eh?

A veure si ens veïem aviat.
Cuidat.