dilluns, de novembre 24, 2008

BIKE --- 1era Tirada

Bufffff... el tema bici la veritat es que em feia una mica de por, tant el tema de carretera, com el tema de "como coño va una bici"... mai (dic mai vull dir desde fa 15 anys) havia tocat una bici (a banda del bicing, y no cuenta)... o sigui que la prova que voliem fer diumenge amb en Rodri era vital per tal de veure si podria començar a pensar en el tema Tris o olvidar-lo...

Em vaig presentar a Can Rodrigo a les 9 del matí, allà varem estar mirant el tema de les "cales" que tants mals de caps ens havia dut el finde anterior i no haviem pogut sortir... al final amb la traça del amic Rodrigo ens en varem sortir (tot i estar casi una hora per muntar les putes cales)...

Agafem la bici i el primer que fem es anar a un poligo que esta al costat per tal de provar com va això dels plats / pinyons.. i reste...
Les sensacions són bones, veig que em fa gracia i que se veure les diferencies entre uns pinyons o uns altres i que la posició tampoc es tan incomode com pensaba (potser en un futur les banyes s'han de provar)...
OK doncs llestos i a la carretera...

Posso el crono a 0, i comencem a rodar per la carretera de la Roca direcció a Mataró.. al principi hi havien forces cotxes i en la zona plana els km aprox queien en 2'35'' (a uns 25km/h), un cop acostumats a com funcionava el tema, entrem en una zona on no hi ha ni un sol cotxe, es una carretera que esta semi-anulada gracies a la construcció de la C-60, això es una meravella, però puja com un condenat.. com costa.. la pujada s'hem fa dificil, i els km van en 4' (lents lents)... arribem a dalt del coll de Perpents (benzinera) i la cosa ja pinta de meravella, estic segur que vull seguir fent bici (estic ben ben ben content).. aquesta bici es una meravella .. pa ke enganyar-nos
Donem mitja volta i ara bé lo millor... es baixada (potent) i tot i que anem frenant, anem cagant llets... colló kin fred.... els km els fem en 1'15'' (això vol dir a uns 45km/h) joderrrrr si es una meravella
Passem a la zona plana altre cop i rodem bé, anem tocadillos però això de la bici et permet regular molt i descansar absolutament en les baixades...

Arribem altre cop a can Rodrigo.... en 1h35' suposo que debem haver fet entre 25-30 km (el contakm no anava, suposo ke li falta piles)

Ara si ke n'estic segur... kiero la bici.... gracies als papis podre un passet més en el tema IRONMAN 2011... però cada cop ja veig que esta més aprop.. que les coses funcionen i que aquest any podre estrenar-me en una o més Tris (Sprint i potser Olimpica)....

1 comentari:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Molt bé company!!! Ara has d'anar sumant km's, prento amb calma! Ja veuràs com notes la millora.
Jo estic molt fotut, la lesió no millora.
Ens veiem!!!!