dijous, de febrer 12, 2009

Mitja Marató BCN 2009

Bones a tots de nou...

torno a penjar la cronica que vaig fer per la mitja de BCN 2009

Estic realment content.... recuperada la empenta que vaig perdre la setmana passada...

M'ha fet gracia al principi saludar a la majoria dels que he vist, xama, trinity (encantat, no et coneixia), maria, Angel...
He començat (amb fred del carall) a fer els primers 10 kms (a l'interior del parc) a les 8 del matí he corregut 57' i he fet 10km 350 metres.. o sigui mitja de 5.47' crec... el ritmet era tranquil (com a la marató) però eficaç... escolto que esta a punt la sortida i pum.. vaig cap allà, al arribar he visit en Bristol (Gemma era amic teu oi? ), he xerrat una estona i pum sortida... al principi moltissima gent o sigui que anavem molt lents...els 3 primers kms anava superlent per culpa de la gentada, tots els kms per sota de 6 pero roçant-los, al 3 arribem al Paral.lel allà ja tinc espai, i comença a caure tots els kms a 5.30 clavats (tots tots).. he passat el 10, he vist l'Angel, i seguia al mateix ritme, li he dit que anava superbé.. i la veritat es qeu tto i portar 20 kms anava superbé de cames.. segueixen els kms i m'he enganxat a un grupet de 3 persones,tots seguien caient a 5.30 (més rapid que la marató) --- excepte el km 11 ke ha caigut en 4.40 estava malament segur, perque el seguent ha sigut 6.15 jajajaj... fins al 18 he sigut un retllotge de ritme a 5.30, em sorprenia jo mateix, a partir del 18, ja m'he deixat anar, i he frenat, anava content, ho tenia fet... fins al 21 he disfrutat i han caigut a 5.50.. amb calmaaaa...

He arribat i han sigut finalment 1h58', sensacions espectaculars.. al meu nivell clar. Resum global.- 31.5km en 2h55'.. i molt molt bé de ritmes.... crec que començare a 5.45 i ja veurem que pasara a partir del km 35...

Gracies a tots... Aquesta setmaan he estat molt baix d'anims despres de la mijta de GRN... pero he recuperat confiança.. necesitava fer aquests 31 kms per sota de 3hores...

1 comentari:

sandmannn ha dit...

molt bona cronica

no vas anar a Gavà? va ser molt ràpida!

Vinga , sort per la Marató que ja no queda res