dijous, de febrer 12, 2009

Mitja Marató Granollers 2009

Amb molt de retard (ho se) pero adjunto la cronica que vaig fer de la mitja de GRN (al fil corresponent de corredors.cat) i l'acolloniment que tinc per la marató de BCN.

Abans de comentar la meva lamentable cursa, dir que em va semblar increible que al km 15 no hi haguessin aigues... diosssss

Passem a la cursa, o titol.. CRONICA DE UNA MUERTE ANUNCIADA...
Vaig començar amb la idea de fer els 10 primers a 5.10 (parcials a sota), i tot i que el primer km el vaig fer molt lent (massa gent per devant a esquivar - estava al darrera de tot a la sortida) la resta de kms van caure bé. passo el km 10 amb 52.22 aixo volia dir haver eestat corrent a 5.10 clavats.. kin crack.... em trobo amb moltes forces allà dalt, em deixo caure ja que comença la baixada i just devant de les aigues i al treure el GEL, va i se me cae torno enrera uns metres a agafar-lo i quan m'ajupo a pillarlo... em va donar un mareig de la ostia (que el vaig portar amb mi fins al final).. el cos anava bé de cames perfectes, pero el cap no em deixava anar ni amunt ni avall ni na de na..... kina putada.. els kms passaven i no conseguia possarme a ritme de baixada feia quilometres molt lents, als ultims 4 km que son baixada total, vaig tenir que caminar uns metres perque el colocon que portaba em feia estar atontat.... kina merda...
Total 1.51.25 (segons el meu rellotge, ja que l'organització no descontaba els casi 4 minuts de la sortida, horroros horroros)..
Dir que m'en alegro moltissim de veure molta gent durant el recorregut, en Lay-Nah i en Nil's que m'els vaig trobar al principi, la Gemma al principi i al final que em va avançar com una fletxa.. kina makina nena.. el Sioux el vaig veure un segon (crec que anava a buscar en Nil's - pel que he llegit despres), i en Pedro i en Xama al final de la cursa..

5.41 / 5.09 / 5.08 / 5.07 / 5.17 / 5.03 / 5.09 / 5.03 / 5.35 / 5.05 / 5.00 / 5.07 / 5.22 / 5.48 / 5.27 / 5.38 / 5.09 / 5.10 / 5.36 / 5.37 / 5.00 / 32''
1h51'25''

Com veieu els ritmes a partir del km 10 (que en teoria es baixada i de la bona) son realment dolents, mes lents que la pujada.. el colocon que portava era d'importancia.