dijous, de febrer 26, 2009

Na i menos es lo mismo

Queda molt poc... els preparatius ja estan començant a fer-se... gels, roba, preparació.... i un llarg etcetera de coses que estic fent aquests dies...

Avui he començat a menjar pasta a l'hora de dinar, i menjare light per sopar.. aixi carrego de glucogen fins al cap damunt que em convindrà...

Desitjo molta sort a tots aquells que correu la marató de BCN 2009 i us passeu pel blog, estic molt animat, ja que ha arribat el dia i com sempre els nervis comencen a venir.. 42 kms són una xifra considerable de kms... i aixo fa posar un rum rum a la panxa...

Força gent m'ha confirmat que vindra a veure'm .. biennnnn kina il.lusió.. i els de sempre que m'estimen molt. em vindran a veure a forces llocs....
Fins i tot aquest cop 3 persones m'han dit que faran uns kms amb mi, Federico (company de treball italià) que vol fer del 15 al 20.. en Victor que crec que m'enxampara al 25 fins al final... i la marta que començara en el 35.. es simplement fatnastic tindrè gent que t'estima al teu voltant (gracies)....

I demà a recollir el dorsal.. que es el

7314

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja queda molt poquet! T'anirà genial i jo estaré ben a prop per veure-ho i gaudir-ho al teu costat!
MUA!
Redya

Anònim ha dit...

Tio!
Aixo ja esta aqui. Aquesta marató es la teva... veuras com la disfrutaras al màxim.
MOLTA SORT!!!!!!!!!!!1