dimarts, de març 03, 2009

Marató de Barcelona 2009

3era Marató i balanç fantastic d'aquesta prova.... a continuació (seguent post) fare una crónica sobre com va anar kms per kms... pero sobretot vull agrair a tots els que vaureu estar alla ajudant-me, els que em vau enviar missatgets duarnt el dissaabte i diumenge, els que m'heu anant animant durant la setmana... pero sobretot sobretot els que vau vindre, i vau estar esperant que passes per devant vostre durant uns instants...

Realment he tornat a ser molt pero que molt feliç, he disfrutat moltissim i m'ho he passat bomba en 4h12'29''...

GRACIES GRACIES GRACIES.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Albert, crack!!! Molt bona cursa!!! Moltes felicitats!!!! Segur que ja estàs pensant en la següent...jajajaja o ahora toca triiii? Una abraçada!!!

Lo Búfal ha dit...

Felicitats, fer una marató és increible.
El que té és que sempre vols repetir, ho veus tú mateix. Jo Empúries la tinc clara. El que dubto és amb la tardor.
Salut i potes!!