dimarts, de març 31, 2009

Calendari de Triatló

Bones a tothom....

La marató ja ha passat i la vida torna a la normalitat, he estat unes 3 setmanes amb el OFF possat, i m'ha anat que "ni pintao"... i ara un dels altres 3 reptes que tenia aquest any (2 maratons + 2 tri sprint + 1 tri olimpic?)... Preparació de la Triatló Sprint...

Dspres de mirar dates amb els companys que s'inicien com jo, i haver preguntat molt a varios foros.... Hem decidit que uns quants debutarem al TRI-SPRINT de SALOU (Juan, Rodri, Dani i el menda), i un altre company s'unirà a nosaltres al Tri de BCN (Juliol)

Que vol dir això?? Doncs que tenim 16 setmanes fins a la preparació de la TRI-SALOU.. les distancies les conegudes (750 + 20km + 5 km)... temps? no m'ho plantejo, em dona igual inclus quedar l'últim...

He estat mirant molts llocs / llibres i al final fare un entreno per a acabar un Tri-Olimpic.... Un pel suicida potser??? igual si.. pero penso que es la manera de assegurar que podem fer-ho i que anire a per totes acabant dignement.

De moment amb la bici nova sortirem a rodar 2 cops per setmana (o 1 i una classe de Spinning), a la piscina 2 vegades (1 rodatge + 1 técnica o Qualitat) i sortir a correr 2 vegades (1 rodatge + 1 Qualitat)...

Per fer el tema de Correr, m'he unit a un nou grup (run2live) que corren per barcelona, i sortire a entrenar amb ells els dijous, segur que millorare (a pitjor no podem anar coi....)

5 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Albert Runner,

Té molt bona pinta això que dius i jo també m'ho estic pensant molt seriosament de debutar aquest any...

Potser ens trobem a alguna "triatló"...

Ferran de Sedentaris.cat

Víctor Gutiérrez ha dit...

Bona programació crack!!! Segur que ens trobarem en algun TRI!
Pel tema de la Panadella, per aquesta zona hi ha moltes rutes guapes sense gaires cotxes, la veritat és que som una afortunats. De Igualada a Panadella 43 km anada i tornada, i continuant Panadella amunt tens cervera que anada i tornada desde igualada són 70 km. Dona gust anar per aquestes carreteres la veritat!

Ens veiem!!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Victor Crack....

diguem la carretera exacte de Panadella a Igualada.. perque aquest finde haig de fer 60 kms i només tinc una bona carretera (a Centelles) i busco més opcions

Gracies... espero trobarnos aviat.

Oscarjet ha dit...

Hola, molt bona la cronica de la Marato , anims per els TRI...estas perdut....hehehe t´agradara...!
Salut i kms !

sandmannn ha dit...

ei!! jo tb vull debutar aquest any en una triatlo, fare una per curiositat i no se si faré gaires.
No crec que em compri bici, mirare de si algu em deixa alguna o en puc llogar-ne 1