dissabte, d’abril 04, 2009

BIKE - Centelles - St Miquel Safaja


Aquest circuit m'el va explicar el company Joan Sallent (del curro)... surt desde Centelles on es pot arribar molt facilment desde la C-17 (sortida Centelles).. i s'ha d'anar a buscar la carretera cap a St Feliu de Codines...
Aquesta es la carretera que et porta fins a Safaja.... la veritat es que despres dels 3 primers kms (sortida desde Centelles), fa una pujadeta maca.. i després es tot un puja-baixa.. que fa tremolar una mica les cames.... però això si, sense cotxes que passin (crec que en 25 kms m'han creuat 3 cotxes en total)...
He tirat fins a St Miquel Safaja i després 2 kms més direcció a Moià, i allà mitja volta perque ja veia que completaria més de 30 kms (la meva intenció d'avui)...
Els trams de baixada, es pot anar com una bala (velo màx.- 48.8 km/h)... però els trams de pujada he de millorar moltissim, em costa molt entendre quan exactament he de canviar de pinyons (o plats), per aprofitar al màxim la "flaca"
Poc a poc, que acabo de començar, però he de dir que això m'esta emocionant...
Total.-
Distancia.- 32.450m
Velo promig.- 22.1 km/h
Velo máx.- 48.8 km/h
Velo mín.- 10.3 km/h
Content com un ginjol per estar tancant la setmana de manera increible....