dilluns, d’abril 27, 2009

"Debut en Tri Sprint"

Bones... doncs si... degut a que diumenge plovia moltissim, em vaig decidir a fer les distancies que pertocaven totes seguides, vamos com si fos un tri-sprint seguidet seguidet...

Vaig anar a les 9.00 a Can Dragó, i vaig començar a vestir-me per anar a les pisicines, allà i després dels exercicis d'estiraments vaig tirar-me a nedar els 750m inicials.-
(prenent les mesures cada 250m)
14'28'' (4'36'' // 4'54'' // 4'56'')
Cagant llets, em vaig treure el gorro i les ulleres i em vaig col.locar les bambes, vaig travessar les sales (la gent em mirava flipant), i vaig anar a la sala de les bicis estatiques.
allà vaig possar el nivell 4 i au a pedalejar, al principi em sentia una mica incomode, ja que no conseguia augmentar la cadencia de 90 rpm, pero quan ja portava uns 6-7 kms vaig trobar la posició, fent que la cadencia augmentes a 105 rpm, i per tan augmentar la velo (vaig agafar els temps als 10km i als 20km)
T1.- 3'08''
38'22'' (19'40'' // 18'42'')
Petita transició i auuuu, cap a correr falta gent, al principi les cames no em responien, però poc a poc es van anar endollant....
T2.- 1'12''
24'17'' (10'17'' / 9'14'' / 4'44)

Total.- 1h21'31''

Tot i que la part de la bici no es pot considerar analeg... no es un mal inici, i es un test que el puc repetir sovint.