dimarts, d’abril 21, 2009

Swim + Run

Avui dimarts dia 21 de abril, i degut que ahir no vaig sortir (necessitava una mica de descans - 2 dies), he fet el running que ahir em tocava....

he anat a la pisicna amb la intenció de fer els 2000 m de una tirada, en veurem realment bé mentre feia la natació he allargat una mica més fins a fer els 2500m.
Per tal de comparar amb la setmana passada m'he agafat el temps a 2000m, que ha sigut de 38'47'', això significa fer casi 1 minut inferior a la setmana passada, estic realment molt content amb el tema natació. Veig millora constant, els exercicis de técnica + la constancia que hi aplico setmana rera setmana a fer els meus 5-6 kms setmanals, donen fruit (també he d'agrair que durant tan i tan de temps els meus papis, em portessin a la pisicna 3 o 5 cops per setmana depenent de l'epoca en que fos, la veritat es que ara noto els fruits de disfrutar dins el mar/piscina - GRACIES PAPIS)

Després de la satisfacció d'aquests 2000 inicials (tot i fer els 2.5kms), m'he calçat les bambes, m'he trobat el Juan i hem estat 10 minutets xerrant, i auuuu a correr a ritme tranquilet... he fet voltes a Can Dragó de manera que se que són 2 kms clavats (un total de 3 voltes) i m'han sortit...

1era volta.- 9.45'' (a 4.53''/km)
2ona Volta.- 9.19'' (a 4.40''/km)
3era Volta.- 9,21''(a 4.40''/km)

Ha sigut molt molt bon entreno, i estic una mica cansat, pero satisfet, i predisposat a natacio + spinning que toca demà....

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Vas com una moto, tio!!! Un entrenament collonut. Signo fer aquests temps jo al half!!!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Gracies company... pero estic a anys llum (espero ke siguin 2) jajaj.. de fer un mig Ironman... poc a poc i si li pego canya arribara... pero em queda lluny.