dimecres, d’abril 15, 2009

Inscripció a la TRI de Salou

El debut sembla estar cada cop més aprop (queden uns 50 dies)...

Avui he pagat l'inscripció de la tri de Salou, per aquells que llegiu i ho volgeu fer .. rapid... tot hi haver-hi 900 places per la prova, només hi han 300 per a no-federats (o sigui que no us dormiu)..

Cada dia la cosa s'apropa i estic més emocionat... tinc ganes de acabar la preparació que estic fent i que aixó em dugui a fer un bon debut...

l'objectiu: acabar decentment (vull dir sense la cara de mort)

Quins nervisss...... SALOU is comming...

1 comentari:

kimi ha dit...

ja veuràs que debutaràs de collons!, estic totalment convençut que t'anirà molt bé, jo la pega que trobo a la distància sprint és que la gent va massa forta ( com és curta vas a sac!!), crec que quan provem la distància olímpica disfrutarem més....
Ens veiem a Salou!! Go!