dilluns, d’abril 06, 2009

Cursa Bombers 2009

Aquest any volia tenir un bon regust de la cursa de Bombers (a diferencia de l'any passat) i em vaig marcar un objectiu totalment diferent. Amb els companys de la Uni, vam quedar per sortir a correr durant la cursa (Oskar i Fer), poc exercici havien fet (segons expliquen) durant els últims mesos, amb el qeu l'objectiu es transformava en simplement acabar dignement..

Vam quedar amb en Victor i els dos companys, (evidenment la Marta al capdevant) a les 9 del matí a la Ciutadella... allà vam fer 4 estiraments i una mica d'escalfament ... ens anem situant poc a poc en l'últim calaix de tots... mentre en Victor (como no) va al que li pertoca (sub40')..

Donen la sortida, després de unes emocionants cançons, que sempre et fan posar la pell de gallina.. donen la sortida.. molts paparets (como no...) i auuu a començar a correr, van passar uns 5 minutets fins que no van sortir, allà engego crono, i em miro els companys... el pensament es de fer els primers 5 kms en 5.50 cadascun i aveure que passa després... agafem ritme mentre milers de persones van passant... vaig mirant enrera a veure com van el 3 companys.. sembla que tiren.. km 1.- 5.59'/km, esel primer i ja se sap costa agafar el ritme, apreto una mica més mentre anem avançant a la gent, es fa dificil degut a la gentada que hi ha, veig que la marta va molt bé i molt contenta, vaig demanant com va i em va indicant que molt bé... agafaem Paral.lel i allà km 2.- 5.45.. tothom sembla esta perfecte, el ritme afecta una mica veig en la cara d'en Fer... seguim paral.lel amunt i allà el km 3.- 5.45, tornem a anar força regulars, llavors ja veig qeu en Fer va molt tocat i va uns 5 metres darrera, vull intentar parlar amb ell, per seguir a ritme i portar la marta fins a la meta....

Em tiro un segon enrera per veure com va en Fer, i quan vull tornar endevant a buscar la marta i oskar... merda els he perdut... kina rabia.... pasem el km 4 just allà al costat queden les aigues, agafo dues (jo no en volia, pero sabia que en Fer la necestiaria per desrpes), la careta del company comença a ser un poema.. i em demana parar uns segons.. caminem i continuem a ritme més tranquil entre riures, els kms seguents son a 6.20...

Passem el km 5 amb tranquilitat, veig a moltissima gent que te un ritmet semblant al nostre... buff quanta gentada..

Els kms van passant i anem parant cada parell de kms uns metres per tornar a deixar respirar les cames d'en Fer... agafem Via Laietana, i allà com sempre es veu la fantastica imatge de milers de corredors (que guapoooo)... ja arribem, vinga va un esforç final... girem a l'esquerra i ja es veu la pancarta de final....

La creuem .. 1h02'25''.. amb alguens parades, gens malament per ser la primera cursa del colega....

Ara toca entrenar de debó els reptes que venen... KE VIENEN CURVASSSSSS