dilluns, d’octubre 05, 2009

Bilbao Night Marathon

Com molt bé sabeu... arriba la data de fer la meva 4arta marató, tot iq ue no porto gaires posts explicant-ho....

Els entrenos durant el mes de Setembre no han sigut lo bons que jo hauria volgut, per mil motius, de manera que no se que tal sortira, acbar estic gairebe segur que si, pero no se com anira...

L'última gran prova va ser dissabte, vaig sortir a fer 30 kms amb valors entre 6 i 5.45'/km, i despres del segon km, ja vaig notar problemes d'estomac molt importants, tot i fer un intentona de retirada, vaig decidirme a tirar endevant i passes el que passes, al final molt content perque vaig aguantar bé durnat 27 kms, el temps invertit va ser de 2h40' (tot i l'entrneo del dia anterior de piscina que tenia molt tocades les cames) i moooolllt feliç peruqe tot i patir molt (pel tema de l'estomac podia conseguir-ho)....

De manera que ja he decidit sortir a 5.55-6.00 durant la marató i si puc incrementar el rtime en el km 30.. a veure que pasa que segur que m'ajudara el temps (nocturna) i la Marta (com sempre fidel seguidora .. Gracies)

Us penjo foto del recorregut, com a info

7 comentaris:

sandmannn ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sandmannn ha dit...

ei Albert, ànims per a la teva 4ª Marató i a per totes!

Jordi Puigdellívol ha dit...

Ànims per la recta final, Albert!
De ben segur que t'anirà molt bé ... i sigui com sigui, ho pots veure com un "Senyor Entrenament" en vistes al half del 2010 :-)

Espero que puguis gaudir d'aquesta marató tan original!

Salut!

Mario ha dit...

Vinga nano, que et vagi molt bé per Bilbao!!!

Molta sort, i segur que et va bé!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Moltes gracies pels anims... aquesta setmana ultima tirdaa llarga... i ja a descansar bé pel dia 24... kines ganes.

Anònim ha dit...

Ja veuràs com t'anirà molt bé!!! I com que segur que no patiràs per la calor faràs un temps que no t'ho creuràs ni tu! I evidentment allà estaré per animar-te en tot el que pugui ;-P
MUUUUA!
Redya

ALBERT RUNNER ha dit...

Oee oeoeoeoe..... Gracies bonica.... com sempre ets un solete......
Un petonas ben ben gran, saps que t'estimo molt.