dijous, d’octubre 15, 2009

Triatló Sprint de Vilanova 2009

Només falten 2 setmanes per la cita de Bilbao, i treure'm l'últim objectiu de 2009, per completar un bon bon anyet....

Diumenge vam anar a Vilanova i la Geltrú, per fer la meva 3era Sprint del 2009, i completar així una bona temporada (priemra) de Tris.... L'objectiu d'aquesta triatló era igualar el resultat de BCN 2009, perque? la bici segons el comentari de molta gent era molt més exigent que no pas BCN (planeta) i a sobre eren 20 km exactes (a la de BCN eren només 18kms)... Això feia que repetir el temps (1h25') fos tot un bon repte.
La natació tal com he possat en el blog últimament, ja he pres "mesures" per a la millora (curset a St Andreu), mentre que a la bici, la veritat es que la toco poc amb l'excusa de la marató, a l'espera de que passi aquesta, per donar-li bona canya per la preparació de l'any que ve....

Amb la lliçó apresa de l'Olimpica vam quedar a BCN uns quants per anar cap alla (Nacho, U_Ktan i Albert) de corredors.cat... en arribar a Vilanova, ja vam veure que erem els primers (estavem a les 7.00 del matí) i ni la organització hi era ......upsss.....

Vam tenir temps tranquilament de fer un cafelillo.... i anar a portar les bicis i recollir dorsals... alla vam veure l'Eva (Trska de corredors.cat) i vam agafar el nostre dorsal i deixar les bicis a boxes amb les cosetes ja preparades... mentre anavem saludant a la gent que veiem, Dani, Alex Sabate, corredors.cat com en David R, o en Quim... poc a poc ja s'apropava les 9 del matí on es faria la sortida dels primers participants (federats), mentre que a nosaltres ens tocaba la segona, vam veure aquesta sortida i vam anar a animar la arribada de la natació, en veure primer a les maquines i despres el reste d la gent ... Kins makinorros alguns d'ells... deu meuuu....... En dani va sortir de l'aigua una mica retrasadet, pero se que despres va fer una molt bona competició (només que millori l'aigua tidnra facilitat per fer-ho tot amb uns tremps increibles).... Abans de la segona sortida, veiem en Miquel Jardi, qui ens ha vingut a animar (gracies).... SUrten el Nacho, en David i en Quim... els veiem sortir de l'aigua amb motl bones posicions.... que bé nanos....

Són les 11.00 i despres de 2 hores d'espera ens toca, ens desitjem la millor sort possible, i auuuu cap a l'aigua... al princpi com sempre,em trobo incomode, no trobo bon lloc per nedar i faig uns metres de més per arribar a la priemra boia, quan hi arribo, la ja "típica" lluita lliure per passar-hi, i encarem una recta força llarga que la faig ambun altre triatleta enganxat, veig que vaig avançant força gent, i això m'anima per continuar a bon ritmet (l'any que ve millorare......) per sortir de l'aigua, tal com hem vist, hi ha molta zona on es pot caminar dins l'aigua i faig el dofí per guanyar uns segundets.... surto, veig en MIquel Jardí i em crida dient-me que tinc en Jordi a 35''.. penso (bien... no m'ha tret gaire, a veure si l'enxampo als boxes i sortim junts).... m'el trobo pel camí a l'estora vermella, ens animem, pero quan agafo la bici, la transició ja no el veig... merdaaa.... monto les cales ràpid i a fotreli, vull no veure cap valor per sota de 20km/h i estar semrpe per sobre de 30 seria l'objectiu....
primera volta (reconeixemnet), passem per un puja baixa constant, força gent em va avançant i jo algun que altre (pocs la veritat)... pesno que es el sector que necesito més millora, pero tot i aixi, els resultats no son dolents, el conta kms esta correcte... en la última pujada abans del gir la pateixo, vaig justet (sempre amb plat gran) gir i baixada... aprofito per veure.... hidratat hidratat Romero....
Arribem a meta després de entrar a la polbació, i comença la segona volta, ara ja se el circuit, em dona la sensació que encara vaig una mica millor, tot passa molt rápid... arribo al final de la segona volta, i tinc un aposició força decent i un temps millor.. la mitja em surt a 31.5 km/h (que no esta malament).. 2ona transició ... lenta.. em poso bambes, trec casc, bec una mica.. i auu...els primers 500 metres les cames em fan mal... veig gent que m'anima... Monica (corredors), Victor (mufasa)... en Nacho, David, Quim..... bien bein.. vaig duret pero a ritme... a diferencia d'altres cops, no vaig tan malmaent, vaig tirant, crec que vaig per sota de 5'/km o juts per sobre, quan em puc posar a regim... tiro i veig grupets de gent que vaig pillant.. això m'anima... començo la segona volta, torno a agafar aigua per hidratarme bé i parar la calor que fa... al final últim km intento apretar per fer el millor temps possible.....

Total.- 1h23'22''....

Content com jo sol, d'haver baixat 2 minuts més la tri de BCN....
Parcials
Swim.- 17'22'' (posició 411/875)
Bike (amb T1 i T2).- 42'07'' (posició 545/875)
Run.- 23'53'' (posició 619/875)

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Enhorabona!!! Com es notan els entrenos i l'experiencia que vas agafant als tris.
Un temps molt bo!!!
Cuidat crack.
JUAN

sandmannn ha dit...

ei tio, molt be! enhorabona pel tiempassu, i en especial per la natació!

ALBERT RUNNER ha dit...

Gracies companys.... segur que poc a poc tots millorem.. i anem conseguint els objectius de la temporada...

Anònim ha dit...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu