dimarts, de febrer 16, 2010

Mitja Marató de BCN 2010 + 10 inicials

Doncs ara feia mesos (desde l'Octubre) que no competia, i em sentia amb temor de veure que podria fer... es presentava una bona data, 3 setmanes abans de la marató i poguer fer un bon test a ritme marató seria un bon punt de partida (o dolent si no l'aguantava)...

Intenció??? doncs fer 31 kms a 5.50'' i xino xano.... a veure si podria aguantar aquest ritmet (total si feia com l'any 2009 la mitja en 1h59' seria un gran resultat)..

Arribo a la platjeta a primra hora del matí, "ESTA NEVANT!!!!!!!!!!!" diossss... 3ºC i nevant.. no es un gran inici, però es lo que hay... surto del cotxe congelat, poso en marxa el Garmin i el pulsometre (així puc controlar-me a tope).. i apalins a trotar.. vaig bordejant la platjeta a ritme molt suau (6,25'') i amb la calma, em trobo en Nacho (kin crack estas fet nano... preparant el teu primer IM.. buffff), ens enganxem tots dos junts i acabem de fer els kms mentre anem saludant a gent (Oliveres, Albert BP, Pedro, Kasumei, Koldo...) que feien la seva tirada particular, total surten 9 kms a un ritme de 6'15'' (molt lent, pero bon escalfament)...

Ens posem a la sortida i allà veiem en Jordi (al capdevant de tot jajajjaj kin makina.. el tio al principi i deia que no volia apretar jajjajajajaj)... ens acomiadem d'en Nacho, ja que ell busca millor temps que jo... sortida.. em calmo i vaig trotant, veig que la gent m'avança amb molta facilitat, pero jo calmaaaaa... el primer km cau en 5,35''.. no vaig malament... segueixo anant igual, ja que de cardio vaig molt bé, i em trobo en Jimix, eppp ell em diu que vol fer 1h50', anem junts fins al km 4 a 5.25-5,30'' (amb la pujada paral.lel inclosa).... allà s'acomiada i es posa a 5'/km (adeuuuuuu).. vaig bé em sento comode, els kms cauen a 5'20 aprox, més rapid del que volia pero de moment anem bé.. em trobo en Xevi (collins per fi ens veiem nano), i ens posem a 5'15 trotant i xerrant, les meves pulsacions continuen per sota de 160, i vaig respirant tranquilament.. estic content, veig que puc tirar tranquilament sense fer un sobre-esforç bestia... al km 14 en Xevi em demana que el deixi, que va accelerat... eppp li dono un gel, i m'en foto un altre jo (el meu segon), porto 24 kms i vaig bé, estic content, decideixo deixar-lo i veure com puc arribar fins al final.... vaig tirant i el km 15 el paso a 4.40, penso que així no podré seguir fins al final, pero segueixo...
Veig que vaig avançant moltissima gent, que la velocitat no baixa, els kms cauen a 4.35-4.40, content com un jinjol... vaig molt alt de pulsacions (ja porto kms)... pero no vaig fatal... penso en seguir...
em torno a trobar al Nacho (acompanyant la merce.merce) i ens saludem.. el deixo per veure si puc arribar bé al final... i auuu aqui... els ultims 7 kms cauen a 4.40'' i feliç...

Arribo a meta en 1h49'35''... i un total de 31 kms (li he de sumar 1h que havia fet abans)...

Això em crea dubtes de que he de fer a la marató.. surto a per les sub4h?? he millorat 10 minuts el temps de l'any passat (fent el mateix) i les sensacions eren espectaculars... o sóc prudent i surto a 4.15... diossssss.........

Ja veurem que pasarà..
(he de dir que la tirada de 31 va vindre precedida de 60 kms de bici - dissabte, i run (1h) + Piscina (3500 m) divendres), em trobo bé i content....

3 comentaris:

Mario ha dit...

Nano, a pel sub 4h.....

ALBERT RUNNER ha dit...

Gracies company... ja ho tinc casi mig decidit.....

Apor ellooo ooeee... i la ostia sera de collons pero bueno es lo ke hay..

Juan ha dit...

Ostia tio!! Quin final de la mitja... IMPRESIONANT! El entrenos estant donant molt bons resultats.
No li et preocupes, ni le dones mes voltes pels temps de la marató i fliparas amb el resultat!
ANIMS i ens veiem el diumenge!