dijous, de febrer 25, 2010

Mitja Marató de Gava 2010

Doncs si... era un dia que en teoria volia rodar.. volia fer kms perke la tirada llarga ja l'havia feta.. i tampoc volia morir en l'intent...

Em vaig presentar a Gava doreta per recollir el dorsal (tot molt ben organitzat... gracies)... saludant a molts correcats i altres amics que em vaig trobar... un dels millors moments que tenen aquestes curses es quan pots comentar amb la gent...

Després de la xerradeta inicial, vaig anar a escalfar una mica amb la musiqueta aixi ja em posava a tó... vaig fer un parell de kms mooooolt xino xano... i em vaig plantar cap a la sortida.... allà em vaig trobar rodejada de correcats i de la gent que sortia a 1h45' (a 5'/km)...eppp cuidaooooo..... em dic que coi.. ho intento fins al 10 i després em deixo anar (feia temps que no feia mitja a tope, i 1h45 es molt aprop de la meva millor marca)...
Engega la mitja.. agafo ritmet mentre vaig xerrant amb uns i altres... Alexia, Stone, Oliveres, trigat... anem fent uns riures.. i els 4 primers kms cauen sense problemes, de pulsacions una mica alt pero prou acceptable.. en el kms 5 on hi ha la pujadeta i recollida d'ampolles... upsss massa gent.. m'agobio una mica.. ahhh kina rabia... decideixo seguir al mateix ritme pero posar-me a 15 metres per devant... alla em trobo en Trigat on em pregunta que com vaig, just en aquell moment vaig justet... pero penso que puc continuar igual.... els kms van caient.. i jo vaig passant kms a 4.45-4.50.. content veient que no tinc problemes... fem gir i passem el kms 10.. bufff marca 49'30'' epppp vas bé romero vas bé... tinc 30'' de ventatge.. just alla veig en Javi.. que em diu que "coño haceesss" (alucina, la veritat es que jo també que estigues devant) en el km 11 em pasa com una exhalació i em diu que vaig a 1h42', li comento que ho se, pero que em trobo bé (penso en el coixi que puc guanyar)... seguim kms endevant, vaig força tranquil lluny del grupet, en el km 15 tornem a agafar l'aigua (en Xavi i en Dani també m'avancen i em diuen que em veuen bé, jo encara més cofoi).. vaig prou acceptable... tirem endevant i anem a la recta intermiable (2kms) que encara el 18... i allà porto 1'20'' de ventatge sobre el temps marcat.. deuuuu puc fer marca.... (això em mata) accelero una mica (penso en el gel que m'he oblidat.. merdaaa) passo el 19 i porto ja 1'30'' de ventatge.. pero just alla.. bajonnn totall.... diosss
Em pasa l'alexia molt forta intento enganxarme al grup, pero queden 2 kms i encara fare un pet més gran si la segueixo... deixo el grupet en la baixada del 19.500... keda poc keda poc.. un corredor m'anima i m'enganxo amb ell... últim kms vaig motl tocat, veig que estic anant a casi 5.45 (merda de gel)...
encaro meta, i veig el grup de correcats animat.. subidón subidón... i auuu cap a l'estadi... veig que puc fer bon temps.. apreto dents.. i auuuu entro....

1h45'15''

Feliç i enfadat per parts iguals.... veig bon temps, que feia moooolt que no conseguia.. pero m'he quedat a 40'' de la meva marca i crec que amb un gel, ho hauria aguantat bé.......

ESTIC BÉ ESTIC MOLT BÉ....

el sub 4h de la marató s'intentara i a veure que passa... buff kins nervis....

2 comentaris:

Mario ha dit...

Bones Nano,

vas passar el teu mumbral de ppm durant molt de temps?

Ànims per la Marató!

ALBERT RUNNER ha dit...

Bones, encara no he estudiat tot el tema pulsacions (quan pugui ho descarrego al ordinador)... crec que vaig superarlo un bon nombre de kms.... pero estic convençut que si vaig poguer fer bé en 1h45' la mitja,... puc rondar les sub4h...
a veure si ens veiem.