dimecres, de febrer 10, 2010

Sant tornem-hi.....

Fa ja molt de temps que no escribia per falta de trobar un momentet....

Com han anat aquestes setmanes? doncs en general diria que força content, hi ha hagut una mica de tot, la mitja potser es de unes 7-9 hores de dedicació setmanals (encara estic dins el primer bloc del programa i encara no puja molt el nivell de exigencia).

Resum Swim.- Pel que fa a la natació es del que més content estic... nova marca personal en 100m i 200m (1'34''30 // 3'22''), i superat el qeu volia conseguir per arribar bé aquest estiu (baixar en els 100m de 1'35'')... ara he de conseguir aguantar el ritme en distancies llargues (1500 /2000m), vull intentar baixar de marca aquest mateix divendres fent un 1500 que em deixi per sota de 29' (espero conseguir-ho)

Resum Bike.- Bicicleta.. buff..... kms en porto uns quants, m'estic acostumant ja a fer més de 60 kms seguits cada cap de setmana, això em dona molta confiança... pero veig que encara vaig massa peix, milloro en distancia però no gaire en velocitat (poc a poc romero poc a poc)... les mitjes em surten (tirada llarga) a 25-26 km/h.... però en quant em trobo un desnivell d'importancia pateixo com un condenao... l'última tirada (85kms) que vam fer va ser la zona de (a veure si enganxo el track) Gava - St Sadurní... amb una pajara de 20kms (útlims), allà anava totalment destrossat (després de haver pujat 2 ports durets durets)... notes positives.. distancia i velocitat en baixada (vaig arribar a veure un 65 kms/h en el tram més inclinat)... nota negativa... el pajarón que me pilló (només vaig fotrem un gel i 0,5L de isostar... molt poc)

Resum Run.- content i decebut en parts iguals,... content perque em trobo bé, tant de pulsacions com de ritmes (sobretot pensant en la marató), la tirada que he fet de 30 kms amb tothom em va sortir una mitja de 5'27'' amb 2 kms finals a 5.05, sense patir moltissim.
decebut, peruqe porto masses pocs kms per enfrentarme a la marató de BCN amb cara i ulls i espero que això no em passi massa factura (també he de dir que no em presiono massa pel fet de fer una marca).. o sigui que "a lo hecho pecho"....

Espero que les setmanes passin bé i que consegueixi tirar endevant els reptes d'aquest 2010, que de moment tot pinta molt molt bé....

3 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Ja et deia jo que això de la bici enganxa, que era qüestió de fer sortidetes! Deunidó el ritme d'entrno que portes! Faràs una temporada de tri de puta mare!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Gracies nano... la veritat es que estic molt content.. estic entrenant molt i amb molt de cap (que normalment em falta)... em foto bones sessions... i la bici. ummmm.... ho he descobert, vaig molt lent pero m'encanta.

Trioscatlo ha dit...

Anims, Albert, poc a poc anar acumulant, d'aquí poc vindrant entrenos mes exigents i hem de fer bona base.
Deu n'hi dó amb els temps de natació, molt bona evolució.