dijous, de maig 20, 2010

Bona publi

M'enncata aquesta foto de publicitat que he vist en un blog de una colega (Sina)




La frase publicitaria (sempre agresiva) es realment bona.. però la foto m'encnata.. es simplement genial
.... clarament veus com s'apropa la gent o com s'allunya....

aprofito per fer 4 comentaris sobre el fet i el qeu fare...

1.- entreno natació ahir a mar
aprofitant que el mar estaba molt bé i ja comença l'epoca, vem fer l'estrena de mar, amb 12 coleuges, encara no m'ha arribat el neopré, per tan licra i al mar....

vaig disfrutar com un enano, la distancia? 1200m el temps? 19'51''... bon temps per la distancia

vam tirnar-nos tots al mar, pensaba que aniriem junts, pero entre xarrera i xarrera em vaig quedar l'últim a l'entrada, vaig veure com marxaven, i em vaig llençar amb ganes d'enxamparlos a tots.. poc a poc veia com anava atrapant a la gent, ells amb neopré i els revassaba, cada cop que en passaba un em donava moral per anar a pel seguent... total de sortida dels últims vaig acabar 2 o 3er crec.... molta motivació per decara a diumenge

2.-diumenge.- fantastic diumenge faig l'estrena de la temporada 2010 de tris, i ho faig en una Olimpica (espina del any 2009, on hem vaig quedar a 3kms de l'arribada).... kina es la motivació o l'objectiu, baixar clarament de 3h, i aixo passa per dos punts... 1/ fer una gran natació amb el neopré colocat i 2/ fer una molt bona bici apretant els dents en els 40 kms i intentnar enganxarme a un bon grup.... i despres que la carrera em posi al seu lloc, pero si tinc 1h per fer-la crec que vaig amb temps suficient...

La cosa ja esta aquí i crec estar preparat per els reptes de 2010....

Per cert ja he formalitzat la inscripció a la Marnatón 2010 (Setembre) prova de natació de 6.5kms (Algú s'apunta????) era una de les coses que tenia moltissimes ganes de fer.. i crec que ho treure amb bona nota....

3 comentaris:

Joel ha dit...

El diumenge compartirem vivències, tot i que no ens coneixem personalment. El meu objectiu és acabar-la amb bones sensacions... és la meva primera olimpica.

6km de natació?? Com saps si estàs preparat per fer una travessa d'aquest estil? Quin és el criteri?

ALBERT RUNNER ha dit...

Doncs mira...1/ qeu t'encnanti la natació 2/ haver provat distancies minimes de 3 o 4 km... i esperar qeu aqeust estiu (quan passi balaguer jo) dedicare grans esforços a superar aqeusta distancia en varies ocasions.... i 3/ i mes important - les ganes de pensar que ho pots fer...

Joel ha dit...

ok. Entenc que experiència en 4 km mínim... m'ho apunto...