dimarts, de maig 25, 2010

Triatló Olimpica de GAVA

Doncs si ha arribat la primera part de la preparació per el mig IM de Balaguer (queden 4 setmanes) i per acabar-ho el Olimpic havia de possar la cirereta a la prepració de tantes setmanes.

Sona el despertador a primera hora 5.30' del matí i tot ja estaba preparat i llest (la nit anterior no volia sorpreses).. ens aixequem amb la marta (que m'acompanya i m'anima tot el camí) i fem via direcció a GAVA, allà ja d'inici veig els companys correcats, qui més qui mensy preocupat i motivat... i altra gent del mundillo que feia temps que no veia, en Raul (ex entrenador), el company (i ja finisher de un 70.3) Mario, ...
Agafem dorsal, i deixem tots els trastets ben preparats al meu box, i m'emporto el neopré direcció a mar... mel coloco amb l'ajuda de la marta, i allà observo la sortida del primer grup de gent (casquet vermell) entre els qeu anaven forces colegues.... ens tirem a l'aigua per estrenar neopré i veure la "caloreta" de l'aigua.. bufff esta fresqueta....

Queda ben poc, tot preparat, tothom al box .. sona la sirena....
Natació.-
L'idea inicial era intentar no rebre gaire i agafar un grupet de gent del meu nivell, i intentar buscar un espai... comencem i "como no" bofetades per tot arreu, que si cops amb els peus, estirades... bé com sempre una mica de tot, poc a poc i escurant-me cap a la dreta vaig agafant lloc i posant-me on em pertoca, arribem a la rpimera boia i començo a veure casquets vermells que ens creuen (just els que anaven fent la segona volta)... just devant meu em dono conte que esta en YUKI.... trec el cap de l'aigua i l'animo criant-l'ho (jajajaja al final em pregunta si era jo).. segueixo després de la boia i dels dos girs buscant la linea recte, intentant no sortir-me per fer metres... al final de la última recta ja trobo una bona situació estic tranquil, jo sol, sortim de l'aigua volta i torne-m'hi a la segona volta...ara hi ha molta menys gent, només en el primer pas de boia, veig que la gent s'acumula però el reste de temps solete solete... m'agrada nedar m'agrada molt... el neopré una mica incomode, però m'hi he d'acostumar... sortim de l'aigua i veig el crono -- marca 30'35'' (merda merda merda, volia fer menys de 27'), veig a la marta i li cometno que vaig malametn en el meu millor sector (després veig que tan malament no va ser, i suposo que va sortir llarga la natació).. corro mentre em desfaig de la part de dalt del tratge de neopré per quedarme lliure... al final trepitjo l'estora en 32'13'',
T1.-
transició força rápida, surt el neopré molt bé, em poso sabatilles, mitjons, ulleres, casc, agafo els gels, la bici 3'
Bici.-
Agafo la bici, era un circuit de dos voltes, i vull veure que tal es... al inici intento donar-li fort sense anar a muerte, em pasa en Nyef (Lluis), parlem un minut, pero veig que vaig molt més just que ell, no puc seguirlo, vaig intentant agafar a grupets, pero quan ho consegueixo em deixen rapidament, no puc seguir el seu ritme, ni a l'estela, encara estic molt peix de bici, puc rodar molta estona al voltant de 35km/h, però veig com la gent va molt rapida, sobre el km 12 veig la pujada que m'havien comentat son 1,5km no molt durs, pero per canviar plat, canvio i pam..... cadena fora.. merdaaa.... torno a posar cadena i em pasa en Hansi, ens saludem .. acabo de fer la pujada (ke dolent que soc pujant joder), despres mitja volta i tornem baixant, aprofito per anar el més rapid possible i recuperar, em deixo caure... al casi passar per la meta veig els meus pares i la marta... saludo envio petons (m'anima molt) i seguim.... donem volta i comença altre cop el circuit... buff.... venga venga...torno a veure la meva gent... anims anims.... i començo la segona volta ara ja se com va aixo.. veig la blanca.. m'hi enganxo una mica durant potser 4 kms.. a la rotonda ella tira i no puc seguirla, no val la pena forçar al máxim,... torna la pujadeta, alla torno a patir de valent i veient com gent em pasa (arribara un dia que aixo no passarà o això espero)... baixada i encaro arribada, tot molt ben organitzat i ben senyalitzat (un 10 per l'organització la veritat)... a l'arribada escolto els crits de l amarta i dels meus pares animant-me, vinga vinga...
1h21'21''
T2.-
Molt rápid deixo la bici, em cambio bambes per sabatilles... i au a correr .... surto..
1'14''
Correr.-
Em dona la sensació que vaig molt lent així que començo, veig en Rubens, que em pasa com un makina... deu meu, no el puc seguir... sensacions rares... cames pesades i penso que vaig lent, marco el primer km 4.45'' eppppp nano... que vas massa rápid, em plantejo posar a 5.20 i mantenir-lo (significaria fer un 52')... tots els altres kms vaig a 5.15, vaig bé.. em pasa en Trigat i veig la resta de colegues darrera, vaig pensant en aguantar i tirar endevant.. la primera volta (5km) ja s'ha acabat, m'he hidratat bé i vaig bé... la marta s'ajunta i m'acompanya durant 1km a 5.20 i descalça (kina fiera tu jajaj.) segueixo ja pensant en el moment de l'arribada i en intentar que no caigui massa el ritme.. veig que el sol apreta de valent ... em torno a hidratar, ja només queden 2 kms.... vinga vinga... encaro les últimes rectes i corves, i ja ho tinc allà.. just quan estic arribant posen al musica de Guru Project (Infinity) casualitat (amb el qeu m'agrada a mi jajjaj).. veig els correcats animant-me (gracies makines... kins cracks sou)... després els meus pares i la marta.... ja ho tinc ja ho tinc.... 53'36''

total.- 2h51'33''

Sensacions molt molt bones de cara a Balaguer, haig de tindre cap i pensar que allò es molt més llarg...

En quant a posicions molt content amb la de natació
Natació.- 178 de 439 (40%)
Bici.- 349 de 439 (80%)
Correr.- 361 de 439 (84%)

Poc a poc he de millorar aquests registres pero veig que el camí es bó...

Gracies a tots els que m'ajudeu, tan present com pensant en mi.. Gracies de debó.

5 comentaris:

Mario ha dit...

Bon entreno de qualitat noi!

Per cert, he llegit el que em deies de les ppm..... Primer de tot, prova de rentar la banda del pit..... a vegades el garmin falla per això......

Sobreentreno no, oi?

Víctor Gutiérrez ha dit...

Felicitats Albert!!! Ho faràs molt bé a Balaguer!!! Estàs molt fort nedant, però que molt fort!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Mario, jo crec que no vaig sobreentrenat... pero mai se sap.. com al setembre ja tenia planejada una prova d'esforç total... doncs a veure...
Gracies Victor.... espero nedar correctament també a Balaguer.. veig que tornes, i aixo m'agrada nano...

Joel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joel ha dit...

Felicitats pel teu temps... ja anirem millorant... jo personalment estaria content la propera vegada de fer el teu temps...