dilluns, de maig 10, 2010

Temporada Triatló 2010

Bones a tothom

feia ja gairebé 3 mesos que no editava cap entrada al meu blog... perke? una mica per tot... falta de ganes... anar una mica estresao, i els entrenos em treuen força temps....

En aquestes setmanes, vaig acabar la marató de BCN amb nova marca personal 4h04'55'', grans sensacions (tot i no haverla preparar especificament, penso que aviat podre facilment baixar de les 4hores)... i gran ajuda per part de la meva parella, el meu cunyat i tota la gent que em va vindre a veure (gracies gracies gracies)..... Un petonas a tots ells....

Ara ja comença la realitat del 2010, el que volia fer, elque porto entrenant casi 1 any per arribar, LES TRIS, doncs si aquest any volia que fos realment el meu any de tris, aumentar la distancia, la duresa, el nombre.... POTSER M'he passat i tot escollint les proves...

Quines seran les del 2010?, com a minim i segur, seran les seguents.-

Maig.-
Triatló Olimpic de GAVA
Juny .-
Mig IM de Balaguer
Juliol.-
Triatló Sprint de BCN
Setembre.-
Triatló Olimpic de Tossa.

Durant els últims mesos (com a manera de resum) he fet millores i avenços en dos de les tres disciplines... practicant el que més necesito..... fare un petit resumillo.

Natació.-

Pel que fa a la natació (que en teoria també es un dels meus objectius de la temporada) i gracies als entrenos en el CNSA, he millorat molt... de passar (l'any passat) dels 2' per serie de 100m, al 1'35'' amb facilitat ... ara mateix els 2000 metres (any 2009 = 40') estic per sota de 37' facilment, de manera que es preveu una bona temporada.
Aquest any vull fer un parell de salvatjades que em venen motl de gust en temes de natació, la primera es la Marnatón, prova de llarga distancia 6,5 kms ... hi ha una segona Marnatón a l'octubre de 10 kms que m'he de pensar bé si vull participar-hi i he de fer alguna que altra prova a mar per veure que tal aquesta distancia.

A Formentera (durant les vacances d'estiu), segur que caurà també alguna "petita" volta de natació llarga...

Bike.-

Del tema bicicleta, estic molt content dels progressos (tot i qeu encara vaig l'ultim en la majoria dels entrenos que fem - no ens enganyarem)... però el fet de passar l'any 2009 de fer 40 - 50 km anant apurat a poguer fer actualment 100 kms (ho he fet més de 10 vegades ja) amb garanties de poguer correr després, em fa estar tranquil per les properes competicions... Objectiu com gairebé sempre, acabar amb "dignitat"

Durant aquests últims mesos i ja que teniem Balaguer motl motl aprop, hem fet un parell de salvatjades per veure que les distancies llargues i els ports de muntanya son OK per a mi (o com a minim els puc fer)...
Remanences curt. - 95 kms (+1100m desnivell positiu).. amb dos ports de muntanya de més de 15 kms cadascun
Balaguer circuit.- 92 kms (+1400m desnivell positiu) amb 4 ports de muntanya curts, i els dos murs

Running.- es el que tinc una mica més abandonat... desrpes de la marató m'ha fet pal entrenar aqeusta disciplina, pero estic força convençut que tinc temps de tornar per fer una mitja decent a balaguer (rondant les 2h05')

Seguire posant i postejant més sovint del que ho he fet per anar explicant les properes histories

Gracies a tots per ajudar-me

4 comentaris:

Mario ha dit...

ets un crack noi!!!

Bona temporada la teva.......
Ahir a Remences genial, molt guapo... tot i que la curta, se'm va fer curta....

Ens veiem diumenge!!! Una abraçada!!

Anònim ha dit...

kin crack estas fet nano... jo la curta la vaig fer fa 3 setmanes amb uns colegues... i era dureta... els dos ports son guapos guapos.... i la llarga es espectacular.. .(no l'he feta) pero m'han dit que Bracons es brutal.....

Mario ha dit...

Noi, ja ho he fet.... ens veiem a Gavà, a l'Olímpic!!

Joel ha dit...

He anat a parar aquí des de corredors.cat... aniré seguint-te perquè, pel que veig, tot i que estàs molt més avancat que jo en entrenaments de tri, les nostres marques de curses són similars... coincidirem a Gavà!