dijous, de gener 22, 2009

Entreno dimecres 22 de Gener

Tocaven series, i tenia pressa aixi es pot definir l'entreno jajjaja...

havia de fer 5x1000 a bon ritme, i només em vadonar temps a fer-ne 4 i anar al futbol... el entreno va ser el seguent.-

13'RS a 6.15'/km
Vaig a les pistes de Can Dragó a fer les series (2 voltes i mitja)

1era Serie.- 4.25
2ona Serie.- 4.19
3era Serie.- 4.13
4arta Serie.- 4.19
Descans entre series 1'30'' clavats

13' RS (tornem a casa a ritmo perrero)...

total.- 44'

Vaig sortir força content de les series. tot i que fa mesos les feia més rapid, no estan prou malament pensant en la forma que havia perdut...

Total de setmana de moment .- 18km

1 comentari:

sandmannn ha dit...

eps!

jo entreno per Can Dragó també!

però jo soc dels que anem per fora, ja em veuras, sempre vaig amb l'mp3 aguantat en un portamp3 verd. si em veus ja em diras algo jeje