dimecres, de gener 21, 2009

Recuperació i entrenos

Bones....

ja torno a ser jo.. després que la fantastica Eva (Fisio) m'hagi recuperat amb 1 setmaneta (semblava impossible amb el dolor que tenia), hem tornat al ritme d'entrenos...

Ahir vaig sortir amb l'entreno de dilluns marcat, que era de 60' RS-RA, pero ho vam fer una mica diferent... sortida de casa fins a Can Dragó a ritme molt molt suau, i després voltes a Can Dragó intentant agafar un ritme bó per la mitja a veure que tal em veia.... i em va sortir el seguent.. .les voltes que faig son de 2 km clavats i per tan es fàcil de calcular ritmes

1.4 km a 6.15' (aprox)
2.0 km a 5.06'
2.0 km a 5.05'
2.0 km a 4.55'
2.0 km a 4.45'
2.0 km a 4.45'
1.0 km a 6.30' (aprox)

totes les voltes molt properes a 5'/km i inclus dos de elles per sota... confiança confiança per la mitja de GRN... es veritat que els dos ultims km vaig anar una mica apuradet.. pero ja en portava 10 a les cames i era a 4.45'/km.... em trobo prou bé.. tot i que les últimes curses estan siguent un desastre.. a veure que tal aquesta..