dimecres, de gener 14, 2009

Reptes 2009

Hem començat l'any... i amb una mica de mala sort, hem tingut la primera lesió,
vaig sortir amb en Rodri amb la bici i despres de 1h30' en bici, vem començar a correr (el canvi es fatal per a les cames jajajaj no s'enxufaven ni a la de tres)... i després de 25' corrent, vaig notar una trabada forta al bessó esquerre... aixo m'ha mantingut fora (en mans de la fisió) durant casi 2 setmanes, espero que avui que torno a tenir sessió em possi les piles i ja pugui sortir a partir de demà mateix.

Per aquest 2009, tinc dos grans reptes,
- primer consolidar el fet de fer unes 2 maratons l'any a poguer ser apropar-me o rebaixar el tema del sub4h ... Barcelona es la primera i esta tan aprop..bufff.....
- el segon repte, es començar realment amb les tris, el fet de tenir la bici, i poguer sortir (a partir del març ens hi posarem molt serio), m'anima molt, hi ha dos grans colegues de fatigues que també s'animen i aixo encara es millor (oi Rodri i Juan?)..., de manera que el repte d'aquest any es fer com a minim 2 tri-sprint i veure quan de lluny queden les olimpiques.... Ki lo sa (però de moment no m'ho plantejo per aquest 2009)..

Bé, tal com vaig plantejar de fa temps, això es simplement una ruta per a la gran fita, que espero que sigui el 2011, que es el Ironman (o digues-li com vulguis, Challenge, Ironcat, ...). La preparació per aquesta prova es molt important i per això vull anar "pasito a pasito"...

1 comentari:

Anònim ha dit...

I jo que ho pugue disfrutar amb tu!!
Espere que estigues millor de la lessió

Cuidat molt!!

PD: Com tornes a agafar la bici abans de la marató et punxe les rodes
:-p