dilluns, de gener 12, 2009

Resum 2008

Abans de res, vull disculpar-me i fer un resumillo del que ha estat el 2008 per a mi....

1.- Disculpar-me perque fa més de 1 mes que no actualitzo el blog. Estava liat de crani entre unes coses i unes altres i aquestes festes m'han anat massa bé jajaaj..

2.- Resum del 2008.- Dir que en quant a nombre de curses no ha sigut tan prolific com l'any anterior, però l'aposta inicial per a fer una marató durant aquest any i acabar-me d'afiançar en la distancia de mitja, ha esta sobrada,
el fet de fer 2 maratons durant el 2008 amb uns resultats molt molt discrets però amb la sensació d'haver fet una cosa desitjada i haver comes errors que penso que puc solucionar per baixar aquest temps. em fa estar molt molt esperançat de cara al 2009 i endevant.

En quant a temps de mitja i nombres de curses en aquesta distancia, no ha estat gens malament, amb 6 mitjes maratons m'he acostumat a la distancia, i he deixat la marca de mijta a un raonable 1h44' - que ho trobo un numero prou bonic.. per intentar baixar-lo durant els propers 2 anyets, però que ja fa patxoca.

Pel que fa a ltres tipus de cursa en prepració del Ironman 2011 que parlem sovint amb uns quants, també he fet passos endevant,
1.- Provar-me en un Aquatló i donar-me compte de que es un tema dificil, que el canvi de una disciplina a una altre completament diferent es xungo, pero que estic capacitat de fer-ho, de moment aquest estiu ja he provat amb distancies curses de Swim + run, que espero aquest 2009 allargar-ho i repetir-ho.
2. -Sobretot el gran pas endevant es el fet de tenir la bici (gracies als papis amb un aport nadalenc molt important) i haver fet algunes sortidetes amb en Rodri. Això m'anima a sortir sovint amb aquesta bici (sobretot a partir del mes de Març, quan la marató de BCN ja hagi passat).

o sigui que m'espera un 2009 emocionant i ple de nous reptes i companys / amics amb qui compartir (i com no sempre amb els papis i la meva superfan nº1 (alias Marta) al meu costat)...

Gracies per tot.

3 comentaris:

sandmannn ha dit...

eps!

Gràcies pels ànims Albert!

espero que tb et vagi be a tu en els teus diferents objectius(si no m'equivoco vols fer triatló o ironman! mare meva...)

Ens anirem llegint!

Salut i km's!

Víctor Gutiérrez ha dit...

Molt bon any company!!! Espero que el 2009 et porti bons moments esportius! Endavant crack!

ALBERT RUNNER ha dit...

Moltes gracies pels vostres anims...

segur que ens seguim llegint...

ciao.