dimarts, de juny 09, 2009

Fotos Tri de Salou

Tot i que amb moltissim retras.... pujo les fotos del tri de Salou, on vam disfrutar com a conillets... espero repetir la mateixa alegria a BCN al Juliol, i que aquest cop molta gent em pugui acompanyar.



El box en arribar... (Becca you are thereee)

La bici amb el dorsal, que guapa queda.






Últims detallets... ke no em deixi ress.....

Bici en posición para darle canya.










Comença la natació.......(1er Federats)

Saludant a camara abans d'entrar "en faena"....











Dani sortint de L'aigua...
Esos nervios abans de començarrr..

Sortida a Tropel... en la foto es veu encara les meves primeres braçades.











Sortint corrent de l'aigua, amb molt males sensacions..... (kina rabia)


Declaració d'intencions, de com m'havia anat l'aigua) jajajaj.






1era Transició....
Esbufegant..... abans de començar amb el ke pensaba que seria el meu calvari.... (La bici)...
Sortint amb el correr ortopedic de les cales...
BICI...
Estil lamentable... amb les cames ben obertes... però una mitja que alucinaba... 33 km/h (amb trams que facilment superava els 50)..


Últims esforços per arribar amb el millor temps possible.

2ona Transició.
Baixant de la bici tan malament com se.... (he de practicar també això)
Parant el crono per tenir tots els temps correctes jajajaja.





Assegurant el temps abans de deixar la bici (es ke només em preocupa aquestes tonteries)

Correr



Petao petao..... feia el que podia.. darrera es pot veure el Marc de Run2live, que em va donar una lliçó en el correr.



Arribada... cara contenta, i el temps de 1h30'o2''... FELIÇ després de acabar la primera.. i primer obstacle superat per arribar a la verdadera meta.... DISTANCIA IRONMAN.








4 comentaris:

Juan ha dit...

Que guapas les fotos!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Tinc una fotografa genial colega..... i em va fer més de 400 fotos jajaja.

Mario ha dit...

Buenas!

Al final fas Banyoles però no fas Tossa pel que veig??

kim ha dit...

ei crack!!
tinc moltes ganes de trobar-te al tri de la vila.
A veure si abans podem fer una sortideta junts amb bici.
Molt guapes les fotos!
;-)