dilluns, de juny 08, 2009

Triatló de Salou......

Ja soc Triatleta?... No se si es que si o que no, perque? el que una cosa 1 cop, es pot considerar com un més del genere? Jo penso que encara no, falten moltes tris a fer i llavors ja podre pensar en que realment ho sóc...

Pero ahir, a Salou, va ser la bomba!!!!, vaig disfrutar com un "enanito"..

Vam llevar-nos ben ben dora (a les 5 del matí), després dels preparatius lógics i 4 tonteries varies, vam cargar la bici al cotxe, i cap a Salou falta gent.. una hora i mitja de trajecte per autopista (aborrit, però es lo que hay)...
Al arribar a Salou, cotxe a Parking, i vam treure la bici i anar a Boxes, allà ja em vaig trobar a Colegues, Dani & Cunyaoooo, Luis (run2live), ... i comencen els preparatoris, entrem als box, i busquem el nostre lloc.. penjo la bici i deixo al terra, tovallola, sabatilles x correr i per bici amb els mitjos, dorsal amb cinta ulleres de sol i casc. Repaso que no falti res... i sembla que no...

Ens posem la licra bé ... i anem a l'aigua que poc a poc ja s'acumula la gent, tanca el box a les 8.15... o sigui que ja esta tot fet, xerrem uns últims minuts i li desitjo sort al Dani (1era Sortida).... Sirena, i veig com tots els federats van a l'aigua... s'amunteguen, però no tan com em pensaba... veig que van cap a la primera boia, i hi ha gent que fa més metres (molt exterior), els de devant han agafat molta diferencia... la sortida es espectacular entre 5 tri-atletes, als 18-20 minuts veig passar al Dani, l'animem... i anem cap a la nostra sortida.....Foto final i tothom en posició...

Swim

Sona la bocina, entrem mig corrent a l'aigua, em situo totalment a l'esquerra i endarrera, aixi m'evitare cops, em trobo de sobte en mig de cames i braços, pero força respectuos, no tan com m'havien dit, quan ja portem 100 metres hi ha més espai per nedar, vaig intenant mirar cap a la boia, pero es dificil, fa molta mala mar i hi ha força corrent... tira Romero tira... no m'hi fixo gaire amb la técnica (fallo).. torno a mirar la primera boia quan falten 50 metres, m'ha quedat superlluny (Merda), trenco per fer linia recta, i uyyy aqui si que es Sumooo, tot deu intentant passar al voltant de la boia, em salten les ulleres, pim pam pum... cops per tot arreu, segur que jo també en dono, sense maldat, .. de la primera a la segona boia, faig un camí força recte, lluitant una mica contra-corrent, gir a la segona boia, pim pam... altre cop... i aqui em separo del grup, pensant-m'he que anava recte i la gent es desviava... i nooooo... jo em vaig separar moltissims metres, quan m'en vaig adonar, vaig veure el meu error (Fatalllll)... Surto de l'aigua i veig la marta (anims anims), li dic que ho he fet fatal (en aquell moment tinc la sensació que surto dels últims de l'aigua (ella em comenta que de la meitat endarrera), arribo fins a box, amb una caraja de molt cuidado... (20'35'')

T1

Arribo i faig tal qual ho he planejat, casc i ulleres primer, m'asseco els peus amb la tovallola, mitjons, sabatilles posades (i m'oblido de glopejar aigua... ahhh merda).. agafo la bici i cap a la línia

Bike

Monto a la bici sense més problemes, li dono fort per intentar agafar una mínima velocitat d'inici (tira Romero tira, m'animo) agafo una velocitat comode dins de la ciutat i em sorpenc d'anar a més de 30 kms/h en els llocs plans, deu meuuuu... mai havia vist durant tanta estona mitjes altes.... segueixo tirant pensant que ja arribara el moment d'afluixar.. al mig del circuit una pujadeta, que em fa baixar a 20km/h, però molt molt comode (sempre amb plat gran), gir tancat, i torno a fotre-li fort per arrencar de nou....bien bien, vaig molt millor del que m'imaginava avançant moltissima gent (estic supercontent)... arribem altre cop a prop de la platja, últim gir i em trobo la marta de Cara, vaig molt fort, somric i veig que em fa fotos...(quina técnica més dolenta, he de millorar tantissim).. gir altre cop tancat, i comença la segona volta, aqui veig el Markitus (Run2live) i li dic que s'enganxi a veure si podem fer uan mica de drafting i no cansar-nos tan, pero no pot seguir (el plat de 54 que fa el seu efecte)... torno a donar-li fort, el circuit ja m'el conec, vaig ràpid, una mica tocadet, pero prou bé per tirar fort en les pujades i deixar-me caure a les baixades, amb la ventada que fa, gir tancat i últims 5 kms, em pasa el Luis, intento enganxar-me, pero veig que marxa uns 5 metres... passem un company, i em demana si tinc algo de veure, que no havia portat res, freno una mica i li dono el Carbo que portaba, veu i m'el torna, intento enxampar en Luis, pero res de res, esta massa lluny (uns 20-30 metres), arribo al final i surto de la bici (37'30'') Increible temps, pel que estic acostumat, no m'imaginaba ni de lluny fer això....

T2

Ens canviem ràpid, trec cales, i casc i poso bambes... i auu....

Run

les cames auuuuu, quina sensació més rara... (l'he ensajat massa poques vegades.. merda), van passant els kms i la gent em va enxampant, em passa el Markitus al km 2, i no el puc seguir (ahhh kina rabia), dec anar a 5.30'' i no consegueixo anar una mica fi, primera volta i molt lent, a per la segona, agafo 2 aigues, una me la tiro per sobre i la segona me la vec, vinga vinga, queden 2 kms, em torno a trobar la marta que m'anima molt (es un solete... Muaaa gracies), vinga queda poquet em vaig dient... km 4, eppp sembla que les cames tornen a ser meves, ... començo a veure que puc tirar més ràpid, crec que aquest últim el puc fer per sota de 5... arribo a l'arribada i bieennnn HEEE ACABATTT...... estic feliç, paro el retllotge (1h30'02'') i el parcial de correr en 26'20'', fatal però es lo que hay...

Em trobo agent i vaig saludant, amb un somriure a la cara, Victor (Mufasa) Gutierrez, Becca (de Run2live, que la tia ha quedat 6ena, joderrr), els companys, Markitus, Luis, Dani.....

Ja he acabat... Ke bé, ke bee.......

Penjo fotos a la tarda...

7 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Enhorabona megacrack! Et vaig veure acabar molt bé!!! El més important és que vas disfrutar. A partir d'ara a millorar els detalls!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

doncs si... tinc molt a millorar.. pero m'ho vaig passar bomba.. i es adictiu...

el IM esta cada cop més aprop.....

sandmannn ha dit...

eiiii moltes felicitats pel teu primer triatló, segur que en faras més. Pensa que el 1er sempre és especial.

I si, ets triatleta tio, aixi com si has fet una marató ja ets maratonià

Enhorabona i ens veiem al de la Vila!

ALBERT RUNNER ha dit...

I tan ke ens veiem a la Vila.....

i espero que tots amb el mono de Corredors.cat

Mario ha dit...

Buenas Albert,

gran temps a la bici eh?
felicitats!

Ens veiem a la Vila!

Guillem Urbano ha dit...

Yo tambe anire a la Vila, salutacions a tots

ALBERT RUNNER ha dit...

Buenas Mario,... doncs si la bici em va anar de putaissima mare.. no esperava fer una mitja de 33 kms/h ni de lluny...

Guillem .. ens vieem a la VILA.