dilluns, de juny 01, 2009

Sera veritat que els somnis es cumpleixen????

Keda ja només una setmaneta per al debut en tris... estic acollonit perdut la veritat....

Cada cop que hi penso trobo més coses que em falten, més entrenos que hauria d'haver fet, més canya que hauria d'haver pegat.... però es el primer, i ja esta aqui i fet, fet esta...

De cara a aquest primer tri, porto el seguent.-

Swim.- Penso que a mar i piscina ho porto bé, penso que això puc estar molt tranquil (tot i que em neguiteja moltissim el fet de la "lluita" inicial - ke superarem), porto molts kms, i 750m no crec que s'hem atravessin gaire, d'aqui penso que puc sortir enuna posició prou decent (meitat del meu grupet)... Ara (fa dos dies) m'he comprat un nou "juguet" - unes PowerPlate de Speedo (per 12 euros) ... espero poc a poc millorar técnica amb això, i evidentment força de esquena/braç, per anar poc a poc una mica més ràpid

Bike.- Porto molts pocs kms, pero també es una sprint, m'acollona el inici, a l'arrencada, que les cales no s'hem coloquin a la primera, m'acollona molt també el fet de rodar en grupet... mai ho he fet, i el fet de entrar en un grup i no poguer seguir el ritme o moure'm massa penso que em costa... bufff... (quants dubtes.. deu meu) , em falta kms de rodatge amb la bici, espero que entre el tri de Salou i el tri de BCN, aquesta sigui la prioritat numero 1 i m'ho monti com sigui pero rodi minim 1 cop per setmana amb la bici.

Run.- Desde la mara´to de BCN que molta cosa no faig, em va fantastic haver-me enganxat al grup dels run2livebcn, em dona ales, per veure que tinc bona millora i que si hi poso de la meva part, ho conseguire, per la primera tri, no em marco volguer fer un temps espectacular en aquest sector, tot el que baixi de 25' estare content ... em falta kms, pero penso que també ho millorare...

Previsions per la tri de Salou (si tot funciona decentment)....

Swim.-
Espectacular.- entre 13' i 15'
OK.-inferior a 15'
Malament.- superior a 17'

Bike (pensant que es circuit planet planet).-
Espectacular .- entre 35 - 40'
OK.- inferior a 43'
Malament.- Superior a 50'

Run.- (circuit pla de dos voltes)
Espectacular.- entre 20 i 22'
OK.- 25'
Malament.- superior a 27'

Bé ja explicare alguan coseta més aquesta setmana...

Em queden alguns dies d'entreno
dimarts.- 3000m swim + 5 kms run
dimecres - 2 classes d'spinig seguides (Juan t'apuntes oi?)
dijous.- Run2live
divendres.- tecnica natació
dissabte - RES.... anar a recollir dorsal

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho faràs genial! Ja veuràs com sí!

És la primera, així que només t'has de preocupar de:
1. Acabar-la
2. Aprendre de l'experiència (agafar "trucs" que et puguin anar bé per les properes vegades, fixar-te en la gent que ja en porta unes quantres per veure què fan i com ho fan...).
3. Conéixe't més a tu mateix, la teva forma i la teva capacitat.
4. Localitzar punts forts i febles (que tot i que ja els coneixes poder descobreixes coses noves) i sobretot...
5. Gaudir-la al màxim!!!

Així que com veus d'aquesta només en pots treure coses possitives!!! De què et preocupes aleshores? ;-P

Jo estaré allà, com sempre per viure-ho ben a prop teu...

Redya

ALBERT RUNNER ha dit...

I tan princesa.. i no t'imagines com t'ho agraeixo.... i la moral com em pujaa (eppp la moral)... quan et veig alla devant...

Com sempre

MOLTES GRACIES... ets un sol...

Juan ha dit...

Tranquil tio!!!!
Intenta disfrutar i no et preocupes per res mes. Veuras com així anirà tot molt millor.
Si no ens veiem aquesta tarda demà m'apunte al spinning.
cuidat!!

Víctor Gutiérrez ha dit...

Go, Go, Go!!!! Un go per tram, jajaja!
Albert, a l'aigua vas més que sobrat! No tindràs problemes, recorda obre't una mica per evitar mastegots, i au! Més val fer uns metres més que no començant fent pressint cacht!jajaja

A la bici, si pots, enganxa't al final d'un grup i endavant, sense problemes. I si vas sol, no et passis donant-li canya. Recorda, millor cadència que força, les cames t'ho agrairan. Sobretot quan vagis acabant el tram de bici, baixa el plat i dona-li cadència per anar deixant anar les cames.

I al còrrer, que t'haig de dir que no sàpigues, al principi es va una mica esgarrotat però després passa i et vas sentint millor.

Ànims que això ja ho tens aquí!!!! Ens veiem allà!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Buenas Juan,,, ens hem vista al final... bon entreno ens hem cascat.... demà Spinning...

Victor.. Motissimes gracies pels consells... et prometo seguirlos a rajatabla...... Yeeahhhhhhhh.... Kines ganes tinc de començar i provar-ho... estic enganxat a aquest tema abans de començar-hi inclus..... Gracies Victor per tots els consells durant aquests mesos....