dilluns, de juliol 20, 2009

Previ Triatló de la Vila 2009







Bé senyors la feina ja esta feta, aquesta setmaneta, servirà per a provar el mono de tri de Corredors.cat (el tinc desde Divendres) i fer cuatre cosetes..... En tinc ganes de tornar a veure totes les bicis, de veure la gent esforçant-se al màxim i donar el máxim de mi, per veure si puc superar el 1h30'07'' de la Tri de Salou.

Pel que m'han comentat la bici es molt més senzilla que la bici de Salou (tot i haver-hi varies curves completament tancades), es totalment plana, .....
Anem per trams.... la sortida encara no ser a quina hora serà exactament, ja que al no estar federat, som 5 groups de persones...


El tram de la natació sembla OK, només hi ha un moment critic, que serà el pas per la boca del clavagueram de BCN, sobretot si ha plogut el dia anterior......




Tram Bike.- Sembla 2 voltes força senzilletes... Aqui ho donare tot, per millorar el 37.30' que vaig fer a Salou... anar a muerte durant 18 dels 20km i reposar cames els últims dos..... Es planer, però dur, degut a que hi ha molt revols totalment tancats..... bufff A POR TODASSSSS......
Tram Run.- Como no sere on més patire, on la única volta que es dona al circuit de 5km, s'hem fara increiblement dura, pero si puc aguntar un ritme de 5'/km estare totalment satisfet.
Aquesta transició es la que porto pitjor, i tot i que ho he ensajat un parell de cops desde Salou, encara no es suficient....
Una altre de les coses per les que em fa especial il.lusió aquesta tri, es per el debut de amics (Juanvalga i Rodri) i retrobar a gent que ara fa dies que no veig (Victor - Mufasa / Dani / ...)...
Em moro de ganes de que arribi diumenge i poguer-ho donar tot tot i tot....

4 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Estic convençut que baixaràs la marca de salou. Has entrenat més i millor, i el circuit crec que serà menys complicat que a Salou. Així que a donar-li canya!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Li fotre a saco colega... espero qeu tu també li fotis ... a sac... i la propera ja estic inscrit en Olimpic de Banyoles del setembre.. quines ganes....
I a sobre entrenar marató per a l'Octubre... bufff me canso me canso jajjaj.

sandmannn ha dit...

eiiii! Ens veurem allà no? i si no al final...

Ànims Albert que segur que fas marca, has entrenat a tope; no com jo que m'he tocat una miqueta els ous... xD

Aquesta setmana opto per descansar enllo de forçar asako ja que l'únic que faria seria atrafegar-me i no em serviria l'entreno (és como el que "empoya" abans d'un examen

ALBERT RUNNER ha dit...

Fas bé....

última setmaneta tranquila... el que hagis fet, ja esta fet