dimecres, de juliol 15, 2009

Resum 1era Tri Pirata Corredors.cat

Increible primera Tri Pirata....

Vam quedar sobre les 16.30 pero al final entre fotos, pitos i flautes... vam començar a les 17.00 a posar-nos al mar... vam anar del parking fins a la platja xino xano, deixant les bicis ben guardadetes .... Al final erem unes 12 persones per fer el tri pirata, amb "avituallaments" d'aigua i iso (NutriSport)

Ens posem al mar després de una mica de xarrera, per fer les voltes que cadascú volgues, pel que vam calcular cada volta rondaba els 700-800 metres, el fet era anar fins a l'espigó i tornar (adjunto foto del circuit que vam fer - linia blava) al arribar al punt de l'espigó, la qualitat del aigua era realment dolenta, mitja volta i tornem... la primera volta ha caigut en 15'36'' (força correcte, tot i que les sensacions no eren bones), un cop arribat a l'inici, amb en Krlos i en Juan hem decidit fer una segona volta, hem girat cua, i au... altre cop a nedar entre cosetes que flotaven (kin fástic)... la segona volta ha sigut una mica més lenta, ens hem trobat un dels que tornava
a mig camí i m'he parat a veure si tot estaba OK, quan he vist que si, hem seguit, la volta ha sigut en 17.33'' (però descontaria 1' degut a la parada comentada)...
Total han sortit sobre uns 1500-1600 m en 33' (aprox), bon inici...
Transició, aqui i degut al tema logístic s'ha fet una transició molt molt llarga, aproximadament uns 27' de parón, un cop ben "disfresats", hem agafat les bicis en Krlos i jo i hem anat direcció a la llera del riu Besos .... (adjunt foto)...
Fins arribar a la llera, el tema no pot ser gaire rápid, ja que hi ha força semafors i s'ha d'anar amb compte... han sigut 5 kms de xarrera i donar una mica de calor a les cames, al arribar a la llera, ja hem decidit posar la directa i fer tantes voltes com ens calgues per aproximar-nos a els 40kms de la Tri Olimpica, la veritat es que en Krlos tira com un maquinorro, li fotia canya amb els acoples que portava i em costava horrors seguir-lo....
Per primera vegada he provat el que vol dir anar a roda, i tot i que era un incredul... deu meu quina diferencia, si casi no has de fer esforç per assolir uns 37 km/h, rodaba sense res de res de vent, i podia tirar bé arrapadet amb ell..... Tot i aixì només han sigut uns 5 kms del total, per provar les sensacions, el reste ha sigut sense drafting (l'entreno s'ha de fer bé)...
En la tercera volta, un noiet s'ha creuat devant meu, i ens hem endut una llenya de la ostia.... el que fa mirar les noietes i jo no mirar enlloc i només donant-li als pedals...
El circuit per la llera del riu era de 5km anant i tornant, amb molts girs, el que feia més dificil tenir una velo mitja prou correcte durant gaires kms...
Un cop portavem uns 30 kms hem decidit anar de tornada, i altre cop amb compte pel tema transit....
Total, han sortit 36 kms en 1h24' (segons el fore d'en Krlos, la mitja es de 27 kms/h, amb parons i girs inclosos, o sigui que increible)
A continuació hem fet transició (més ràpida que l'anterior, pero tampoc la ostia) 5'32'', i au cap a correr falta gent...
Em pensaba que em costaria igual que Salou el tema cames, pero no ha sigut així a dia d'avui, el ritme era correcte desde el principi, pensant que protava 2 hores dandole al trote, teniem kms a 5.10-5.15'' amb un ritme soportable
El circuit era aprox de 5 kms (al final eren 4.800m), però s'ha pogut fer prou bé amb una mitja prou decent.... temps 24.35''
Vamos que han sigut 2h59' de canya, i de veure gent amb ganes de fer coses... que m'han anat molt bé per donar-me moral de cara a l'Olimpic de Banyoles.. ja que l'única cosa que m'ha faltat es la segona volta de 5kms ...
Doncs Feliç he tornat cap a casa, i pensant que aquest any pot ser un gran any i tancar tots els objectius que vaig iniciar al Gener.

1 comentari:

Mario ha dit...

Enhorabona Albert! Ja et vaig comentar l'altre dia que molt bé.... i si feu el tri pirata a TOssa, potser m'apunto... preparant el Tri de Tossa!

A veure si ens podem veure allà!!
fINS AVIAT!

Salut!