dilluns, de juliol 27, 2009

Triatló de la Vila 2009.

Es dificil 1 dia després poguer resumir tantes tantes emocions en un simple "paper" (ja sabeu que el meu fort mai ha estat l'escriptura)...

Vam quedar a les 6 del matí amb el Colega Rodrigo.... em va passar a recollir amb el cotxe i vam anar cap a la prova, i vam arribar a les 6.30, després de haver muntat les bicis, allà amb la calma vam anar a boxes, tot molt ben controlat per part de l'organització, vam entrar i vam anar a buscar el nostre calaix... a partir d'aquell moment va ser un desfilar de anar coneixent gent i anar saludant a gent d'altres ocacions, Juan, Victor (mufasa), Kimi, un munt de correcats (albert bp, ecopac, aipeio, u_katan, ... i un munt de gent que segur que em deixo més de la meitat)...
Em monto el garito en el lloc 4128 que es el que em tocaba, un cop tot ven preparadet, vam anar amb en Ro a fer la última evacuació al lababo (uppsss)... i després ja només quedaba entregar les boses extres al guardarropia (deu meu quina cua... més de mitja hora vam estar entregant les coses)... I d'allà al mar a veure la primera sortida, jo tenia l'última (casquet negre, en teoria a les 8.50), mentre que en Ro tenia la mateixa que la de les noies a les 8.30....

Veiem com surten els primers grups, collins quines maquines... allà vaig veure en Dani, que em pensaba que igual no havia pogut venir, ens desitgem sort ja que li toca sortir... el veig com surt.. just en aquell moment es quan veig a la Marta per primer cop (primera alegria, esta allà.. biennnn aixo segur que m'ajudarà)... Ens despedim ja que en 10 minuts comença la meva segona Tri (buff nervis.. ) acabem de xerrar i desitjar-nos sort amb tots els correcats que hi havia....

Sortida (bocina molt forta)... espero tranquilament, ja que no vull rebre gaires cops... entro i m'hi tiro... em veig entre un grup gran de gent... no acabo d'agafar el ritme, sense voler m'escoro cap a l'esquerra de la boia blanca que teniem que passar.. quan la miro (merda he fet metres extres) canvio de rumb... i al apropar-me a la boia.... DEUUUUU MEUUUUU.... quantes bufetades, quantes bombolles (entenc perque li diuen la Rentadora)... aqui sense voler vaig repartir jo també.. va haver-hi un moment que em vaig trobar nedant sobre de un company (no el coneixo), es que no es veia cami per anar.... passem la boia blanca i segueixo a ritme... no em trobaba comode... surto de l'aigua... ahhh parcial correcte (no molt bó no molt dolent) 17.10'', mentre corro per la passarela, veig la Marta, en Sebi i la Laura... ohhh quien alegrón... em va fer moltissima gracia trobarlos allà.... GRACIESSS GUAPOS....pujo la rampeta a ritme patatero... arribo a les bicis i faig la transició amb calma, intentant anar rapid però sense presses (que no vull oblidar-me res de res)... tot correcte, surto amb la bici a la mà i abans de muntar veig a mon pare i ma mare (Collins... quanta gentttt Gracies)..... (transició 3'52'')la jutge m'indica on puc pujar-m'hi a la bici.. pujo, dono la primera pedalada,.. pero MERDA... no entra la cala, veig en U_katan just al devant, vinga vinga.... segueixo rodant tranquilament, pero no se que passa que no entra (serà cabrona si sempre entra a la primera), quan ja la tinc colocada, veig lluny al U_katan i no tinc pebrots d'agafar-lo... comença la bici, em poso a rodar i començo a abançar gent del meu grup i hi ha gent que m'enxampa (dels de grup d'abans -segona volta), no vaig malament pero no consegueixo enxampar cap roda rapida... quina rabia, em mentalitzo que anire solete tota l'estona i que em menjare 20 km sol.... de tan en tan agafo grup.. de 2 o 3.. pero no el suficient temps..... O quan arribem a una corba em deixen tirat.... Quina rabia... he de practicar molt més (como todo Romero....) dono la primera volta i m'he creuat amb uns quants correcats que ens animem... avanço a gent i això m'anima molt, pero la postura del cos no es la bona...
Segona volta.. .em foto el gel, i bec una miqueta... segueixo tirant de on puc.. quian rabia no poguer agafar roda bona....
Un cop es completa la segona volta, veig en Xeix, queixant-se que no podia seguir, li dic que s'ha passat la entrada a la segona volta (després m'explicarà que havia punxat)... Bici 32.54'' (però convençut que el circuit no es de 20 kms)
Entro ja pensant que sera un calvari, la cursa pot ser la bomba.... fa motlssima calor, estic poc hidratat, i tinc les cames com a pals.... Transició ràpida (1'58''), i surto allà veig als meus pares altre cop, a la Marta, en Sebi i la Laura, a molta gent del Run2live (Javi, novia de un dels companys....)... el ritme ja es penos desde l'inici i penso que pot ser una tortura... el primer km cau en 5.43'', el segon en 5.26'' pero a partir d'aqui tot i agafar aigua ja no tiro.... 6.11 / 6.02 / 5.57'' ... kina penika ke dono.... Pel cami trobo correcats animant (Krlos, Alexia, Meep, ... Gracies.)... Entro a meta amb un sabor una mica amarg a la boca per aquesta cursa... pero amb molta gent que m'estimo veient-la.. i això em fa animar-me x la propera......

Total.... 1h25'18''

En Juan i en Rodri, que ho feiem força junts fant millor temps (como no jajajajaj)
juan Valls.....1h12' (I el mamón dubtaba si podria fer-lo... serà cabron el tio)..
Rodrigo... 1h23' (i casi no va dormir gens per problemes amb el seu fill)....

Jo de gran vull ser com ells jajajaja....

Resum general, molt molt feliç.. .amb ganes de tornar a repetir, però pensant que he de preparar millor les coses... els entrenos els he de combinar millor... no pot ser que la transició segona torni a passar-me tanta tanta factura....
Gracies a tothom que va venir, per fer que fos un dia genial i molt especial, i sento si no vaig poguer dedicar un somriure, però ja debia estar grogui....

Proper pas.....
Travessia de Mar a Sitges (debut)
Triatló Olimpic de Banyoles (debut)

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats campió per un nou repte aconseguit!!!
Una bona marca, que segur que tu podràs millorar amb el temps!
(ecopac)

Juan ha dit...

Enhorabona tio!!
Tant de bo poguem fer molts tris mes i entrenos junts.
Veuras com mica en mica vas millorant.

ALBERT RUNNER ha dit...

Eppp n'estic convençut que la marca no es dolenta i de que m'ho vaig passar bomba....

Juan, colega... farem entrenos i tris junts segurissimo..... vamos te enredo el año que viene pa el medio Ironman.. como ke me llamo Romero... jajaja

kim ha dit...

Ei crack!! Felicitats!
Jo tmb vaig disfrutar molt.

Aquesta setmana si o si actualitzo el blog i penjo crònica.

Gràcies per tot.

Ara a per l'olímpic!! i el half 2010. ( run to IM 2011)

Guillem Urbano ha dit...

Esta molt be company i a seguir millorant poc a poc.

sandmannn ha dit...

eiii! Aquí un altre debutant en aquest tipus de porva, Temps final de 1h 33' 50'' Tot i que content per la poca preparació i per la "peaso" bici q portava.


L'experiència=sensacional; l'ambient, tb

(crònica al meu blog: http://elkeniatadelclot.blogspot.com)

salut i km's!