dissabte, de juliol 25, 2009

Primers pasos - Travessia de Mar

Abans de recollir el dorsal per el tri de la vila (aquesta tarda), el que he formalitzat ja es la meva inscripció a la meva primera travessia de mar de una distancia força correcta.....

Serà, la meva estrena, a Sitges, el dia 2 d'Agost, amb una travessa de mar de 2.200m, que espero prendrem'ho amb molta calma i ganes.....

Si hi ha algú extra que la farà que avisi...

L'objectiu es Ironman, però els pasos intermitjos son dificils d'escollir,... penso que la travessia que vull acbar fent es la Marnaton (espero que el 2010), una travessia de 6.6 kms (unes 3 horetes i mitja), si logro fer-la estare capacitat per pendre reptes majors i encara l'Ironman amb garanties.....

3 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Molt bé Albert!!! Buff, la marnaton....i quan facis la marnaton...la bocaina que es fa a les canàries...jajajaja.

Ens veiem demà crack!!!

Mario ha dit...

Buenas Albert,

Demà ens veiem ok!

I també a Sitges.... amb la idea de fer-ho com un entrenament.....

Per cert, t'apuntes al half de Lisboa??

ALBERT RUNNER ha dit...

Buenas senyors......

Doncs si demà ens veiem, ja tinc dorsals i ara estic mirant de no deixar-me res de res.....

Marnaton, es un fantastic objectiu... Bocaina, crec que es simplement impossible.... 14 kms a mar obert i amb correts... bufff ni loco.....

Half de Lisboa, pot ser ... segur que cau un Half l'any vinent, estic entre Lisboa, Calella, balaguer, o Elx.... decidire a finsls d'any, no em vull precipitar...

Gracies a tots..