dimarts, de setembre 15, 2009

Findesemana "completito completito"

Doncs si senyors... aquest cap de setmana he acabat ben content i orgullos.....

Divendres (diada nacional del pais) vam anar amb dos companys (correcats - Juan Valls i Jordi (u_ktan)) a fer el circuit de bici de Tossa de mar, la veritat es que la cosa pintaba d'inici dureta, ja que tothom parla de la dura segona pujada, vam sortir de BCN a les 6.30 del matí , per arribar ben dora a Tossa, vem deixar els cotxes i després de fer una xerrada i uns riures, vam agafar la bici, i cap al camí s'ha fet...
fins al km 6 es força pla, vem estar donant relleus i vaig entrar "al trapo", cap problema, però aiiiii al km 6 començava una pujada de 3kms que era de un pendent mig del 4%, i com vaig patir... deu meu (com em pot costar tant les pujades)... poc a poc pero amunt vaig anar fent, mentre els dos cracks, s'anaven allunyant i donat relleus entre ells..... m'esperen a dalt de tot... un cop a dalt ve una bona baixada on et pots deixar anar, pots ajuntar-te una mica i pillar els 57kms/h (epppppp.... aixo segons el cuenta de la bici), mentre baixo en Jordi em casca una pasada que alucino... ehhhh ke jo anava en aquell moment a 50 i el tio em supera com si anes en moto (jo alucino).. arribem a LLagostera, ens tranquilitzem entre mig del poble per aclarar-nos amb la ruta, quan sortim del poble, veiem la marca del km 20 (de la tri de tossa) i encarem direcció a St Grau, anem pujant suament, on segueixo a ritme d'ells, un pel justet però puc anar fent. ... i como no... arriba el port de 2ona categoria de St Grau, 10 kms amb un apendent mitja del 5% DEUUUU MEUUUUUU.... els últims 3-4 kms es fan durissims, evidnetment no puc seguir el ritme ni de conya... em treuen 1 km com a minim fins arribar al cim, allà faig el que puc pero les cames em cremen i no hi ha ni més plats ni més pinyons jajajja....
Al arribara dalt comença una baixada increible, que un s'ha de pendre amb la calma, 1 perque es perillosa (hi ha sorreta i va entremig de penyasegats) i 2 (i potser més important) perque es increible les vistes...
La baixada son 5 kms fins a juntarse amb la carretera de la costa, en teoria al meu cap ja hi ha la idea que s'han acabat els puja baixa o el pujar... vaig calmat, xerrant amb la gent...
Arribem a la carretera... i es el km 35, penso que en queden 5 més (sense recordar, infeliç de mi, que acaba amb 44 kms minim, van caure 46 en total)... aquest tram es precios de vistes, pero es fa dur, perque segueix sent un puja baixa, i ja vaig molt tocat de cames i de cap....
Al final arribem a la població i aprop del cotxes, total de kms 46.. total de temps.. 2h25'... (Ke dur... sort per als colegues triatletes per dissabte a Tossa)..
Això si no ens va treure ni deu, un bon entrepà de tonyina en un fantastsic bareto de Llagostera, quina gran trobada.

Diumenge.-

Tirada llarga, havia planejat fer 27kms durant la tarda nit, però xerrant amb en Jordi em va convençer de fer la cursa del Poblenou (10kms) i completar la meva tirada, em va semblar una gran idea (ell tenia 2 dorsals amb el que vaig pillar-ne un)... Em llevo a les 7 del matí, per començar abans i portar uns quants kms acumulats abans de fer la cursa, total surtim de casa a les 8 (1h30' abans de començar la cursa) en direcció contraria, i em poso a fer kms a 6'/km, molt tranquilet, les cames em pesen, i no tinc pressa, total arribo a la sortida amb un bon recorregut 1h20' i 13 kms acumulats, al arribar començo a veure la gent que coneixo, Krlos, Krhyz, Albert BP, Sandman, Stone_apo, U_ktan, Xeix, Dani Pomareda, vamos un reguizell de cracks que farien un tiempazo... segur segur... jo m'ho vull pendre tranquil, vull anar entre 5.45 i 6'/km amb la calma, pero sense parar.
Toca la bocina, i comencem, la gent m'avança a sac, jo tranquil, ja porto molts quilometres acumulats, no tinc pressa, ... em poso a 5.55' el primer km.. i veig una correcata (merce008) que crec que puc seguirla i fer un bon temps, em poso darrera seu, esperant que no la molesti estar tan enganxat, el ritme es molt bó i seguim els propers kms a 5.40'.. perfecte... al final de Rambla Prim, em trobo amb forces i poc a poc m'animo per tirar una mica més (ja es el km 4) tiro els seguents 2 kms a 5.30, amb la calma pero anar fent, agafo aigua i em paro a veure, no vull tirar-me la per sobre jajjaja... torno a arrencar i em torno a posar sense problema a 5.40.. bien bien... aixi tiro fins al km 9, on faig una parada de urgencia, ja que noto que el peu (dit petit) s'esta fent una bullofa, intento recolocarme la bamba una mica, i tirar endevant (suposo que aquell km va caure lent).. veig com la gent anima al final, agraeixo algunes cares conegudes... total passo amb 56'30'', bona cursa i bons 23.400 kms totals (en poc més de 2h07')...
Els 3km i mig que em falten amb la butifarra a la ma decideixo no fer-los upss......

2 comentaris:

sandmannn ha dit...

bona crònica del cap de setmana. Només un error, m'has inclòs al grup de "cracks" ejeje. Ara, que si et refereixes als "cracks" que em fan els genolls de vegades, tens raó

ALBERT RUNNER ha dit...

Deixa't estar.... vas fer un bon temps... i portes un ritme guapo guapo.... res nano.. en el grup aquest te kedas.