dimarts, de setembre 01, 2009

Triatló i Vacances

Bones a tothom.... i disculpa l'espera


Ara portava unes setmanetes que no he pogut/tingut temps, de possar res de res, el perque? doncs ja us ho podeu imaginar, les vacances, que aquest any m'han portat a les Açores, han fet dificil el poguer escriure unes linies a aquest blog...


Els objectius per acabar l'any 2009, segueixen intactes, respecte el que vaig deixar a finals de Juliol, o sigui debut en el Olimpic, i la marató...


- Triatló Olimpic de Banyoles

- Marató de Bilbaó


Són dos grans reptes, que no ens enganyem, intentare superar com bonament pugui, ja sabeu aquells que em coneixeu, que el que vull sempre es entrenar per acabar el repte, preocupantme del retllotge (temps) el mínim possible, i poguer pensar.... aquest repte també he pogut amb ell....


Doncs si, com ara el repte principal (desde ja fa 4 setmanes) es la marató he estat posant kms i qualitat a les cames, poc a poc han anat caient els kms i els entrenos, i amb aquesta calor realment em costa molt sortir a entrenar, disfrutar dle que faig, i molts cops haig d'afluixar els ritmes i no puc gaudir de la mateixa manera.

Tot i això em vaig endur una alegria molt gran diumenge que vaig quedar amb en Javi, no havia fins aquell moment pogut superar els 17 kms de manera decent, i em vaig plantejar correr al tard, a la carretera de les aigues i superar els 22 kms a 5.45 (ritme de marató).

L'inici va se lent, no us enganyaré, però poc a poc, van anar caient els kms, el fet d ecorrer al tard, i que el sol no hi fos present em feia sentir cada cop millor, les pulsacions les controlava de millor manera (160-170 máxim), els primers 10 kms van caure a 5.45 de mitja, pero després de donar la volta, el ritme es va accelerar, i jo em pensaba que en algun moment petariem.. pero he de reconeixer que les sensacions a 5.10 eren molt bones, no tenia problemes, portava molt bé la respiració, i les cames (tot i el durissim cap de setmana) em responien d'allò més bé....

Total . - casi 20km ja que al final casi no hi veiem i no valia la pena de intentar trobar farruquers enmig de la crta de les aigues, amb un ritme mig de 5.30 (i molts kms a 5.10-5.15) i molt content de tornar a trobar que puc fer tirades llargues sense grans problemes...

Canviant de tema radicalment, degut a que ja ho tinc molt aprop, el gran objectiu d'aqeusta setmana es agafar moral i poguer dir que he acabat un Olimpic (aixi em trobare amb molta moral de cara als reptes de l'any vinent (mig IM).. el repte es diu OLIMPIC DE BANYOLES, amb un natació al llac, on tothom diu que es més senzill que a mar, una bici una mica dura,
ja que els kms finals del 27 al 30 tenen un 5% de pujada, i un final de correr 10kms en circuit totalment plà....
En moro de ganes, i estic acollonit en el mateix percentatge, serè capaç? podré fer-ho? em moriré de calor?... Tot i que penso que puc conseguir-ho i no mirar gaire el crono (suposo que rondaré les últimes places)...
Però bé, no us atabalo més, i intentare posar algun comentari abans del dia de la prova, segueixo posant kms a les cames en Running i alguns que altres en la bici (ara el tema de natació el tinc una mica abandonat)

4 comentaris:

Jordi Puigdellívol ha dit...

Ànims Albert, que ja el tenim aquí l'Olímpic!
Sigui com sigui, només acabar-lo ja serà molt gran en un debut.
M'he sentit molt identificat amb això de les ganes ... i l'acollonimientu :-)

Fins dissabte!

Salut,
jordi

ALBERT RUNNER ha dit...

Molt d'acolloniment nen... pero es lo ke hay i no hi ha marxa enrera.. tot i això tinc ganes d epogue rdir que he fet un Olimpic....

Ens veiem alla Putxi...

sandmannn ha dit...

Collons Albert, vas fort ejejeje!

Molts ànims per les 2 "gestes" que et queden i ves amb compte que la Marató de Bilbao es nocturna!

jo per la meva part tb estic pujant el kilometratge per fer la Marató del Mediterrani. Al ser la meva 2ª Marató no m'obsessionaré, però si puc baixar de les 4 hores millor que millor

ALBERT RUNNER ha dit...

Molt be nano.... espero i desitjo que també et vagi molt bé la marató del mediterrani... cuidao que es molt solitaria, i pot ser que facis molts kms solete, t'ho dic per si pots ajuntar-te amb un grup de gent gran i maco millor uqe millor.