dimarts, d’agost 10, 2010

Començant a dissenyar la temporada 2011

Doncs si ... si fa una setmaneta ja posaba quin seria el meu gran objectiu d'aqeusta temporada 2011 (fer o millor dit acabar un IM), poc a poc ja es va definint la temporada .. i objectius secundaris...

El primer gran canvi que faré a partir del Setembre (just després de fer la meva tercera locura d'aquest any - Marnatón Cadaques 2010 de 6.5kms), serà el fet de que tindré entrenador (en Victor).. sisi, per primer cop entrenaré de manera més decent, amb un control de una persona que en sap (no jo, que he anat de aqui a allà segons llegia en foros, revistes o llibres sobre el tema que volia preparar).. penso que aquest primer canvi pot anar-me de collons, fer que dongui una passa endevant per tornar a recuperar bones sensacions, tan en cursa a peu, com en els tris de 2011 i fer que millori molt els temps que tinc fins ara (n'estic convençut plenament)...

Poc a poc aniré detallant la temporada per comentar-la amb qui vulgui, i espero que alguns de vosaltres us apunteu als reptes on participare durant aquest any... poc a poc vull fer d'aqeust 2011 un any d'inici de la llarga distancia, una bona preparació, una millora sobre la bici i en la carrera, els meus dos grans problemes quan faig una triatló...

Anirem explicant

3 comentaris:

Mario ha dit...

Albert, comença el camí!!
Segur que coincidim en més d'una prova i en més d'1 entreno!

Una abraçada!
Mario

ALBERT RUNNER ha dit...

Aixo espero nano.. trobarnos en el camí i petar la xerrada una bona estona... i si ens estrenem junts en el challenge la bomba... jajaja.

Joel ha dit...

Sort i felicitacions! Tenir objectius e il·lusions és molt important!!