dimecres, d’agost 04, 2010

Desició casi presa

Doncs senyors, us volia explicar 4 cosetes... ara no serà que he fet tal o pascual cursa, ni un video d'aquests dels que col.loco i que trobo per la red...

Es un tema que he porto setmanes pensant i donant-li voltes.. i a tot trobo pros i contres... però crec que a falta de una pensada final (90% decidit i ho he de comentar amb el que serà el meu entrenador a partir del 1 de setembre, per tal de consensuar la desició) estic decidit a quin serà el meu primer IM.


Quines Opcions tinc o tenia?

A Catalunya (lloc on em vull estrenar, peruqe es la meva terra i perque disposaré de l'animació de molta més gent que si vaig fora) hi ha a dia d'avui o per l'any 2011 3 proves plantejades

Les dos primeres són las que ja es porten organitzant de fa temps















I aquest any a aparegut una nova opció a la costa de Salou pel dia 5 de Juny....






Son 3 fantastiques opcions per fer un bon debut, tots tenen pros i contras que he estat valorant molt....

El Ironcat, es un tri molt solitari, normalment amb molt de vent (les terres del Ebre es el que tenen), i una aigua encara freda (ja que es fa al mes de Maig)
El Challenge, te un gran contra, que es que s'ha d'entrenar durant l'estiu (bufff kin pal) però l agran ventatge es que tens una bici a l'abast, sense desnivell gairebe en 180 kms i al costat de casa, on la majoria de gent no s'ha de desplaçar per veurem.
Extrem-man, es el nou d'aquest any, la veritat es que durant un parell o tres de setmanes em va fer molta il.lusió pensant sobretot en no tenir que entrenar durant tot l'estiu (ja que es al Juny)... La gran desventatge es el fet de que hi ha dos ports per volta a la bici, i jo se lo prou que vaig patir a balaguer, sobretot pensant en el temps de tall....

Tot i que al Setembre anire algun cap de setmana a fer un "tour" mig turistic per Salou a fer el circuit, i després de haver parlat amb gent que n'ha fet algun que altre i em coneix (gracies URI), crec que la desició encertada serà fer el Challenge de l'Octubre (encara que em fongui com un terronet durant tot l'estiu del 2011), valdrà la pena, tindré la gent que m'estimo aprop... que puc demanar més....

O sigui queee.... 2011 pot ser un gran any..

6 comentaris:

Joel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joel ha dit...

Jo també espero estrenar-me en aquesta distància en el 2011... però també ho volia fer en el 2010 i no ha pogut ser...
Aniré avançant i a veure en quin moment arribo a estar a punt... no decidiré fins que ho vegi clar... sort i compartirem experiències...

Juan ha dit...

Quin crack que ets!!! IRONMAN 2011... sigue el que sigue espere compartir molts entrenes junts.

ALBERT RUNNER ha dit...

Juan espero compartir molts entrenos tma´be... estas fet un crack... i seguirte es fita impossible jajaj..

Joel a veure si la preparació la podem disfrutar... que es el millor.

Mario ha dit...

Noi, sigui quina sigui la decisió que prenguis, a tope amb ella!!

Jo encara no sé que faré en 2011... potser em decanto pels classificatoris pel campionat d'Espanya, i classificar-me per grups d'edat (la conya està en anar a Eivissa a Home de Ferro)....

Aquest finde pujaré a Salou, i provaré de fer el circuit de l'Extreme (només 1 volta)...

Bé noi, molts ànims... Si et soc sincer, de les 3 proves que has esmentat, segons vagi l'any no descarto cap d'elles!!

ALBERT RUNNER ha dit...

Bien Mario bien... espero poguer-te trobar durant la competició i poguer-la fer junts... En parlem.