divendres, d’agost 13, 2010

Marnatón

Com ja he anat comentant en els últims mesos / setmanes... aqui tenim la meva 3era locura.. la veritat es que els entrenos no estan siguent massa especifics. porto una temporada una mica gandul,.. amb ganes de fer cosetes.. pero tampoc volguent-me matar excesivament, se que ho pagaré molt a la Marnatón ... Pero es lo que hay....





Adjunto circuit de la prova per tal que veieu com es surt i s'arriba, sembla un recorregut fantastic..

Seran 6.5 kms de natació (si el temporal ho permet) durant el primer cap de setmana de Setembre (queden només 3)...

La meva intenció es fer durante les meves vacances a Formentera llargues distancies sense neopre, intentnat un dels dies, aproximar-me als 7/8 kms (seria el més llarg que he fet mai, descontant la baixada del riu ebre- Mundo aparte)...
A veure si poc a poc puc ser un del de les fotos que hi ha a la pagina web...


Quines ganes de fer aquesta prova... i si tot em surt bé.. la intenció es provar una mica més de llarga distancia, el primer cap de setmana de Octubre (Marantón Gava-Sitges) una prova de uns 10km de distancia (aproximadament 3.5-4h de natació), però que em té una mica més acollonit.. ja veurem, decidiré segons vegi com a anat aquesta primera etapa Marnatón 2010.

3 comentaris:

Echevarria ha dit...

Go Albert!!!!! Quin maquina nen!!! A por ella!!!

Mario ha dit...

Buff nano.... Molta sort.... pero sobretot, quina enveja el teu viatge a Formentera!! M'encanta l'Illa!!

bons entrenos!!

Juan ha dit...

Quina màquina!!! Llastima no pugue anar a veure la prova.
Ànims i a disfrutar-ho!!