dilluns, d’agost 02, 2010

Travessa de mar Sitges 2010

Segona vegada que anava a fer la travessa de Sitges (segon any consecutiu)... Em presento solano a la platja de Sitges per recollir dorsal i deixar la bossa, aquest any em tocaba el 827, como, m'havia deixat el xip groc a casa i ja sabia que no sortiria els meus temps a la clasificació oficial, però em dona força igual...

Un cop dorsal pintat als dos braços, em dirigeixo a la platja (sortida), on hi han uns bons 10 minutets caminant, al arribar alla em trobo en Victor, petem la xerrada una estona, i ens coloquem inmediatament al calaix de sortida, on ens expliquen el circuit (idèntic al de l'any passat), aquest cop decideixo sortir desde el mig del grup (cada any marxo enrera, pero penso que puc estar per la meitat)... Sortida... i auuu... 250 nadadors a muerte a per la primera boia.... fins a arribar a la boia, es una natació dificil, pero no imposible (l'any passat ho recordo molt més xungo).. gir de la boia....on m'enduc un parell de guantades i em salten les ulleres, i ja encarem la recta... ara la natació si que es bona puc nedar tranquilament, de tan en tan es van creuant altres nedadors, pero tinc una natació prou bona, vaig de boia a boia, amb el mateix grupet de gent tota l'estona, vaig comode, gent que em pasa i gent que paso... poc a poc vaig fent.. no tinc un ritme del tot comode, pero tampoc es dolent, noto com si hi hagues corrent de fons...

Al cap de una estoneta, ja veig l'esglesia, ens anem apropoant i vaig veient com les canoes van fer el camí més estret perque ens encarem cap a l'arribada... em resulta molt menys pesada que l'any passat, més fàcil aquest final, em dona la sensació com si encara em quedes molta força, aixo vol dir que no he tirat del tot.. ahhh kina rabia...

arribo amb 47'02'', només 1' menys que l'any passat pensant que podria haver fet molt menys... que hi farem l'any que ve serà una nova oportunitat per millorar.... tot i així es un bon entreno de cara a la Marnatón de Setembre.. ke keda pokeeeetttt...

2 comentaris:

Mario ha dit...

Molt bé nano!
Jo al final quan vaig decidir que podia anar ja no hi havien places.... i no volia fer-la pirata.... Al final van caure 2200 m a la piscina.... Res a veure a nedar en el mar però era lo que havia...........

Ens veiem a Banyoles o Tossa o als 2, pot ser?
Salut i kms!
Mario

ALBERT RUNNER ha dit...

Banyoles segur qeu no coelga.. estare fent Marnatón i al final no faig la locura de fer totes dues.. jajaj.