dilluns, de maig 11, 2009

Bike & Photos

Bones...

diumenge despres de la sortida fallida del dissabte em vaig emportar els papis (jajajj els enredo en tot pobres).. i vaig anar a fer la sortida llarga del finde, intentant a veure com montar-m'ho per anar a Sitges a veure el Sprint (al final impossible)....












La sortida va ser de 34 kms (que no esta gens malament) els ritmes ja son una mica millors, pero encara pateixo moltissim per tenir velocitats normaletes, sobretot en pujada.



La setmana que ve hem quedat un grupet de Corredors.cat, que m'ajudara moltissim a veure que tal esta el tema..
Com a últim comentari, el mamon del Serpiente em va fer arribar ke va a fer la Marató d'Adelaida (sisi a Australia)..... Kina enveja... MOLTISSIMA SORT COMPANY...

1 comentari:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Albert, encara estem a temps de fer la sortida pel dissabt en comptes del diumenge. Els del club al final fan la sortida llarga de 120 km el diumenge. Ja em diràs!