divendres, de maig 08, 2009

Entreno Run - Run2live

Ahir com la majoria dels dijous, vaig anar a entrenar amb el grup, per fer el dia de qualitat.....

i collons, si vam fer qualitat...

Vaig arribar puntual per començar a fer els 4 kms que fan sempre per tirar fins al parc de la Ciutadella... a ritme de trote perrero...

Allà ja ens vam distribuir en grupets segons les series que volguessim fer... vam acabar d'estirar i fer unes progressions, i auu.... a intentar fer 6x6000 a 4'00... en el meu pensament estava en fer-les totes a 4.15 peruqe encara no puc seguir aquests ritmes...

Marquen la sortida, i au... em poso al final del grupet, amb la calma intentant no deixar-los anar gaire... passem els 500 i anavem bé, no m'havia distancia més de 3-4 metres del grup... al final ells apreten una mica més i jo... 3'58'' (moooolt bé penso).. em pregunta la Luisa que com havia anat, i li dic que molt forçat, i ja em va comentar que baixes a 4.10''... descansem 2'30'' i Segona Serie, m'ho prenc amb més calma, ja d'inici vaig a la cua, els deixo escapar més que ells van a 3'50'' i van forts... segona en 4'12'' (no esta malament) però em veig molt justet i he d'aguantar fins al final, descansem els 2'30'' que toquen, i pumm... sortida, em poso al final altre vegada amb una noia que esta preparant el Ironman d'Octubre (Rebecca) i arranquem a ritme més tranquil encara... bufff com costa, passem els 500 en 2'08'' i al final perdo comba amb la noia... 4'25'', a partir d'aqui ja veig que he d'aguantar com pugui el reste i no fer gaire el pena... (la gent segueix a 4.00-4.10'').. marquen la sortida per a tothom però a mi encara em queden uns segons de descans ja que he arribat més tard, surto quan toca.. ja vaig últim i sol desde l'inici (jajajaj).. la serie ja costa molt, les cames ja les tinc adolorides (i encar em queden per acabar 3 més) .. arribo.. bufffff 4'22'' (no esta malament del tot tampoc)... descanso i aprofito per respirar profund i fer uns quants estiraments... sortida.. espero.. ara si em toca.... PUM....5ena serie en 4'32'' (no em dona temps ni a mirar el retllotge quan arribo, estic fet pols... vinga que només queda una.. (pel cap passa deixar-ho i acabar en aquell moment, però lo bó d'anar en grup es que la pressió per no fer el pena et pot)... Sortida.. i jo ja surto 1'30'' després.. la distancia que m'han agafat entre les series.... Ara si em toca.. surto i faig el que puc.. es fa molt molt molt llarg, vaig de crani, per acabar la puta serie... buff com costa, lescames no les puc aixecar... 4'34''... s'ha acabat tu....

Ara tornada fins al punt inicial... estiraments.... i cap a casa.. total 1h51' de matxaqueo guapo, amb una bona primera serie (aguantant el ritme).. i la resta fent el que podia....

2 comentaris:

sandmannn ha dit...

ostres tu! un km per sota de 4'!! jo crec que no he fet cap encara xD

ALBERT RUNNER ha dit...

la veritat es ke la primear va estar bé... pero despres... vaig patir como un mamon....

gracies Sandmann