dimarts, de maig 12, 2009

Swim+ Bike.... Caña al cuerpo....

Avui i pensant que demà (hi ha la final de la copa del Rei), no entreno, volia donar-me una mica de canya, que ara feia dies d'entrenos normalets i encara no havia doblat cap vegada... O sigui que com tocava piscina... he decidit de fer els 3000m que em tocaven i despres 45 kms de bici (estatica)...

He fet 4 estiraments, i com m'havia oblidat el mono, he anat amb el banyador normal (bien, aixi podre tornar a veure si hi ha diferncies)...

Surto em llenço.. carril per a mi (no hi havia ni deu) FIESTAAAAAA.....

Primers 1000.-
19'25'' (es veritat el tratge de tri funciona... la setmana pasada vaig fer en 19' i amb carril ocupat)
Segons 1000.-
20'02'' (es nota ke ja començo a anar una mica tocat, ja no vaig tan ràpid, tot i qu eel carril encara es només per ami)
Tercers 1000.-
20'18'' (una miqueta més lent, pero hi havien 2 persones en el carril, aguanto força correctament)..

Total.- 3kms en 59'55''

Prou decent..

em canvio i auuu cap a la bici estatica... he posat el nivell 6 (controlant pulsacions 155-165) i he rodat a 30 km/h, aixo vol dir que en 1h24' que he fet, he conseguit 42kms.. no esta gens malament....

Bon entreno i millors sensacions.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Albert, on he de signar per poder fer un 3000m a la piscina amb aquests temps????jajaja
Molt bé tío!!!! MOlt bon entrenament!!!

ALBERT RUNNER ha dit...

gracies company...... on he de signar de fer els temps que fas en bici i en run ? jajajajaj jo ni ho somio encara... tot i que em plantejo seriament el half l'any vinentn... ja veurem