dijous, de maig 21, 2009

Findesemana Productiu

Bones ...

torno després de uns dies uan mica estresao, per un curset que havia de donar als comercials de la meva empresa....

Ara que torno, ja puc explicar el finde,

Dissabte.-
Vam quedar amb en Victor (Mufasa) per a fer kms de bici, i sincerament aprendre tan com podia de ell, que ja havia fet molts kms (en comparació amb mi)...
Vam quedar a les 9 del matí a Igualada, i vam fer 45 kms amb una mitja tranquileta (crec que de 20 kms/h), i amb una tornada molt rapida (inicialment vem inclus agafar uns 60kms/h en un tram de baixada forta.... yeeehhhaaaaaahhhhh)..
Destacar sobretot la gran conversa que vam tenir durant 2 hores... crec que he apres més en 2 hores de Triatlons que els molts blogs que porto llegits, sobre la cadencia, de natació durant la prova (i les bofetades que et pots emportar).... bufff.... GRACIES (ja t'ho vaig dir, però t'ho agraeixo moltissim). Em va anar molt però que molt bé...


Diumenge
.-
Amb la Marta (l'altre entrenadora que tinc de bici... ajjajaj vaig cambiar de marxes per primera vegada perque ella em va ajudar, jijiji) vam anar a la platjeta,... i em vaig atrevir a enfundar-me el tri-mono, i au a nedar.... volia veure 2 coses principalment.-
1.- quan de temps aguantava ara que l'aigua esta freda de collons.
2.- veure si podia correr una mica (simulant anar al box) just després de nedar força estona.

Al entrar, collinssss.... estava super freda, però un cop ja portes 2 minuts a l'aigua, ja comença a calentarse el cos, i ja no hi ha problema, al final vaig fer 22' (anada 12' i tornada 10'.. ajudat per la corrent)...
al sortir de l'aigua (hi haiva una mica de mar de fons) vaig correr fins a la dutxa (uns 50m) i cap problema (biennnn)

O sigui dos bones cosetes per estar una mica més tranquil de cara a la Tri de Salou, que cada cop qeuda menys .... 2 Setmanetes i poc més....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja estan obrtes les inscripcions a la Triathlon Trail Les Medes - Montgrí:

www.triatlotrailmedesmontgri.com

a tope!!!!

Toni ha dit...

Bones Albert,

Igualment, un plaer compartir al diumenge amb tots vosaltres.

Que vagi be a Salou i disfruta el TRI!!!

Estas agregat al meu llistar de blogs. Estem en contacte.

Salutacions,

Toni