dilluns, de juliol 07, 2008

Cursa de la Integració Maquinista

Despres de que fa més de 1 mes que no feia cap cursa, m'havia apuntat a aquesta... La cursa començava a les 9 del matí i això suposava jo que faria que no fes tanta calor...

Em vaig aixecar com sempre a les 6.30, despres de esmorzar un platan i liquid, vaig acabar-me de canviar,i com havia decidit anar-hi fins a l'inici corrent, vaig sortir a les 7.45 de casa amb la bossa repleta amb la roba x després (platjeta per fer una mica de mar)...
Vaig sortir de casa i vaig baixar Ramón Albó / Rio de Janeiro fins a la Maquinista, total 23.11'', i m'imagino que al voltant de 4 km, ja que el ritme va ser realment tranquil (uns 5'/km)...

Al arribar tan aviat, vaig anar a deixar tranquilament la bossa a guardaropia, i d'allà ja em vaig trobar en Juan, que després de un petit escalfament de uns 5' varem anar a la sortida. Tal com li vaig dir en Juan (i a més feia un dia amb una calor horrorosa)m'ho pendria amb tranquilitat màxima sense pensar en res (pero evidenmtne no ho vaig fer - sóc ben burro)..

Sortida a les 9 en punt (2 minuts abans pels minusvalids), el circuit era 2 voltes de 5km cadascuna al voltant de la Maquinista, i no hi havia una put... ombra...
Vaig sortir amb calma pero al veure la gent correr, sempre m'animo de més, no anava amb la llengua fora pero tampoc anava tan tranquil com deia...
4.33''/4.38''/4.42''/4.46''/5.05''
aixi tancava la primera volta o sigui els primers 5 km, en aquells moments ja vaig veure que el calor em passaria factura, el circuit era dur, per la calor, pero era força pla..
La segona volta, va ser un calvari, les cames no em donaven més de si, les dos aigues que m'havia agafat, no feien l'efecte qeu normalment fan de tornar a arrencar.. i això va fer qeu ho passes realment malament.
5.15''/6.06''/5.49''/6.13''/5.52''

Total .- 53'04''

Uns horroroso 5 km finals, van fer que el temps inicial de la primera volta 23'11'', es convertis en una segona volta per oblidar de 30' (crec que no recordo desde que vaig començar a correr fer uns segons 5km tan i tan dolents)...

Total de running del dia.- 23.11'' + 53.04''= 1h16'

La bona part de la organització era el tema del final de la cursa, on et donaven aigues, gelats i el que volguessis (10 punts per l'organització, però canviar les dates, haguess sigut la bomba).

2 comentaris:

Osk@r ha dit...

Hola Albert,

A mi me pasó exactamente lo mismo que a ti. Te estaba leyendo y me veia reflejado en lo que escribias. También pensaba en hacerlo tranquilito pero al ver a la gente avanzarte te va animando y quieres ir más rápido. Hice los primeros 5 sobre los 21. Y los otros 5 desastrosos tuve que andar durante un rato porqué no iba ni pa atrás. Al final creo que hice 47 min. 6 más de mi mejor marca hecha hace solo 1 mes en la Vila Olímpica.

Un saludo

ALBERT RUNNER ha dit...

Buenas COrrecat... me anima ver ke no fuy el unico que sufrio como un cabron en la carrera.....
un abrazo y garcias por leer mi posts....