divendres, de juliol 04, 2008

Entreno dimecres 2 de Juliol

Tocava doblar que ara ja feia temps qeu no ho feia....

Vaig anar a la piscina primer a fer 1 km en 20.36'', la veritat es qeu va anar tot molt ràpid, les tocades de 100m van ser totes molt molt aprop de 2' i algunes (crec que les dos primres i una del final), van ser per sota de 2'

Vaig canviarme ben ben rapid, per anar a correr, volia fer 5 x 800 pero abans escalfament, vaig anar a fer 1 volta a Can Dragó (en 10'11''), i després vaig dirigirme cap a la pista d'atletimse, un cop allà vaig decidir que en comptes de les de 800m en faria series de 1000 i només 4 (la veritat es que ho vaig decidir mentre estava fent la primera serie de 800m ja que em veia fort)...

1era Serie.- 4'20''
2ona.- 4'25''
3era.- 4'27''
4arta.- ??

Les tres primeres series, no van ser precisament gaire bones, pero pensant que he començat i que doblava, doncs tampoco esta tan malament....
la quarta ja no em va donar temps i vaig haver de marxar... que hi farem....

Total .- 31' running + 20'36'' Swim (+ transició).